مومن‌زاده: بانوان تکواندوی ایران پتانسیل کسب دو سهمیه المپیک را دارند

نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: تکواندوی بانوان ایران پتانسیل کسب دو سهمیه المپیک را دارد و در صورت برگزاری مسابقات برای کسب این دو سهمیه تلاش خواهیم کرد.

مهلا مومن‌زاده ، در خصوص قهرمانی با تیم کن در مسابقات لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: خدا را شکر امسال تیم‌های حاضر در لیگ برتر تکواندو تیم‌های خیلی خوبی بودند و سطح تیم‌ها خیلی بالاتر از سالیان گذشته بود اما کرونا باعث شد دور پایانی مسابقات لیگ برگزار نشود و مسابقات نیمه‌کاره به پایان برسد. در نهایت نیز با تصمیم مسئولان فدراسیون تکواندو نمایندگان تیم‌ها در خصوص تیم‌های برتر مسابقات تصمیم‌گیری شد و ما در کنار تیم فتح البرز به مقام قهرمانی مشترک دست پیدا کردیم.
وی در خصوص شانس خود برای حضور ر در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره‌ای گفت: تمام تلاشم را انجام خواهم داد که یکی از دو تکواندوکاری باشم که به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام می‌شوند. در صورت این اتفاق مطمئن باشید با تمام وجود برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهم کرد تا نماینده خوبی برای تکواندو ایران باشم.
نایب قهرمان تکواندو جهان در خصوص شرایط تمرینی خود در روزهای کرونایی گفت: تمرین انفرادی بسیار سخت است اما باید با این شرایط کنار بیایم. تعطیلی تمرینات باعث شده بود مقداری افزایش وزن پیدا کنم که مجددا در تلاش برای کم کردن وزنم هستم. در حال حاضر اکثر کشورهای دنیا درگیر ویروس کرونا هستند و ما نیز در ایران با توجه به این شرایط زیر نظر مربیان خود تمرینات را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم.
مومن‌زاده در خصوص شرایط تکواندو بانوان برای کسب سهمیه المپیک گفت: شک نکنید تکواندوی بانوان ایران پتانسیل کسب دو سهمیه المپیک را دارد و در صورت برگزاری مسابقات ما برای کسب این دو سهمیه تلاش خواهیم کرد. من نیز نه تنها برای حضور در مسابقات کسب سهمیه و کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش خواهم کرد، بلکه می‌خواهم در این مسابقات خوشرنگ‌ترین مدال را نیز کسب کنم.
وی در خصوص لغو احتمالی المپیک و تاثیر آن روی ورزشکاران گفت: قطعا کسانی که تا امروز سهمیه خود را قطعی کردند خیلی برای این اتفاق سختی کشیدند. برخی از ورزشکاران در یک پروسه سه، چهار ساله موفق به کسب سهمیه شدند و این اتفاق می‌تواند برای آنها سخت باشد، البته ما هنوز در مسابقات کسب سهمیه شرکت نکردیم و در صورت لغو المپیک توکیو باید از حالا برنامه‌ریزی خود را برای دوره آینده المپیک انجام بدهیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار