افاضلی: دلیل این همه جنجال را متوجه نمی‌شوم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: دلیل این همه جنجال را متوجه نمی‌شوم، زیرا هرچه توجهم به صحنه‌های دیدار با ذوب آهن بیشتر می‌شود، چیز‌هایی که می‌گویند را کمتر مشاهده می‌کنم.

هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ، در مورد حاشیه‌های دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب رقابت های لیگ برتر، اظهار داشت: من برای باشگاه ذوب آهن احترام زیادی قائلم و این تیم را دوست دارم. با همه احترامی که برای نماینده اصفهان قائل هستم، اما این همه جنجال هیچ نکته قابل توجهی نداشت. هرچه توجهم به صحنه‌های بازی بیشتر می‌شود، چیز‌هایی که می‌گویند را کمتر مشاهده می‌کنم و دلیل این همه جنجال را متوجه نمی‌شوم.
او افزود: به طور مثال در صحنه‌ای که داور برای ما پنالتی گرفت، ایوان مارکوویچ بازیکن ذوب آهن لباس یار ما را کشید. او باید در این صحنه کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد و از زمین بازی اخراج می شد و در صورت کارت قرمز گرفتن مارکوویچ سرنوشت بازی تغییر می‌کرد.

چرا فشار را از روی خودتان برداشته و داور را مقصر معرفی می‌کنید؟

افاضلی در ادامه بیان کرد: توپی که کرنر شد و سپس گل ذوب آهن به ثمر رسید و این همه جنجال به وجود آمد، اصلا کرنر نبود. داور به اشتباه آن توپ را کرنر اعلام کرد. همان لحظه به داور چهارم اعتراض کردم و او به من گفت دخالت نکن. بعد از شروع جنجال‌ها به او گفتم مشاهده کردی چه حاشیه‌ای درست شد.
او اضافه کرد: نمی‌دانم دلیل این همه جنجال چیست؟ زیرا به نظرم ذوب آهن یک تیم باکلاس است. قرار نیست، چون زیر فشار هستند به داور مسابقه اتهام بزنند. چرا فشار را از روی خودتان برداشته و داور را مقصر معرفی می‌کنید؟ من از آن‌ها توقع دارم که روی تیم خودشان تمرکز کنند، زیرا با این حاشیه سازی‌ها علاوه بر داور، بازی‌های بعدی تیم ما را هم تحت فشار قرار می‌دهند.

داور می‌تواند از لحاظ حقوقی، برخی گفته‌ها را پیگیری کند

سرمربی ماشین سازی تصریح کرد: من هفته اول دور برگشت با تیم پارس جنوبی جم به ورزشگاه فولادشهر آمدم و داور یک پنالتی ۱۰۰ درصد برای ما نگرفت. شوت محمد نوری به دست بازیکن ذوب آهن برخورد کرد. آب از آب تکان نخورد و ما هم این همه جنجال درست نکردیم. ولی حالا در عین ناباوری بحث را به شرط بندی کشانده اند.
او ادامه داد: سخنگوی باشگاه ذوب آهن هنوز فیلم بازی را ندیده مطالبی را بیان می‌کند که از لحاظ حقوقی توسط داور قابل پیگیری خواهد بود. او با استرس زیاد و در کمال کم تجربگی از شکایت به فیفا صحبت کرده است.

مگر می‌شود بدون سند و مدرک حرف زد؟

افاضلی در خصوص بیانیه باشگاه ماشین سازی، عنوان کرد: ۲ باشگاه تراکتور و ماشین سازی تبریز خیلی از مواقع از بحث داوری متضرر شده اند. تراکتور در این راه جام از دست داده است، آن وقت بعد از یک بازی ساده این همه جنجال ایجاد می‌شود. مگر می‌شود بدون سند و مدرک حرف زد؟
او افزود: ما بیانیه داده ایم، زیرا این حاشیه‌ها باعث می‌شود تا در بازی‌های بعدی از داوری لطمه ببینیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار