ناظمی: انتظاری از فدراسیون تکواندو ندارم

ملی پوش تکواندوی کشورمان درباره شرایط بعد از عمل جراحی پای چپ خود توضیحاتی را بیان کرد.

عرفان ناظمی بازیکن تیم ملی تکواندوی کشورمان ، درباره عمل جراحی پای چپش در این روز‌های کرونایی عنوان کرد: عمل خوبی را پشت سر گذاشتم. ویروس کرونا توفیق اجباری برای من شد تا بدون استرس و با فراغ بال پای خود را به تیغ جراحان بسپارم. با این حال کرونا از لحاظ روحی روی همه تاثیر گذار بوده و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، اما باید با این شرایط به وجود آمده سازگار باشیم. قطعا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قطعا هیچ اتفاقی ما را تهدید نخواهد کرد.
او در پاسخ به این سوال که آیا با هماهنگی فدراسیون تکواندو این عمل جراحی انجام شد، اظهار کرد: عمل جراحی ام را به صورت آزاد انجام دادم و هیچ انتظاری از فدراسیون تکواندو ندارم. ورزش را به خاطر اهداف و دل خودم انجام می‌دهم. فدراسیون تا جایی که توانسته از من حمایت کرده است و من به به اجبار نمی‌توانستم بابت مشکلاتم تقاضای کمک کنم. ورزشکار در اردو‌ها مانند یک سرباز هرچه در چنته دارد را رو می‌کند و البته در این روز‌های سخت است، فدراسیون باید حامی بازیکنان باشد.
ناظمی در خصوص شرایط تیم ملی عنوان کرد: ورزشکاران از کودکی تمام زندگی خود را در ورزش می‌گذارند و تمام شب و روز خود را صرف ورزش می‌کنند. این مدال‌هایی که توسط ورزشکاران به دست می‌آید، صد درصد نیازمند بازخورد است. ما کاری می‌کنیم تا بازخورد داشته باشد، اما وقتی مسئولان اهمیت ندهند ورزشکار دلسرد می شود. ورزشکارانی که از ایران رفته اند همگی به دلیل حمایت نشدن این تصمیم را گرفته اند.
او درباره زمان شروع تمرینات ورزشی خود بیان کرد: به زودی تمرینات بدنسازی را شروع می‌کنم و تمرینات مربوط به تکواندو هم بعد از گذشت ۲ یا ۳ ماه می‌توانم انجام دهم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار