ارسلان کاظمی: سلامت خانواده بسکتبال اولویت باشد

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: نمی‌توانم بگویم که لیگ در چه تاریخی برگزار شود، اما مهم‌ترین موضوع سلامت خانواده بسکتبال است که باید در اولویت اول باشد.

ارسلان کاظمی، در مورد برگزاری لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: واقعا چون خبرها را دنبال نکرده‌ام، نمی‌دانم اصلا چند تیم قرار است در لیگ شرکت کنند، اما حتی اگر بیست تیم هم بیاید می‌توان لیگ را جوری برگزار کرد که قبل از عید قهرمان ایران مشخص شده و بعد از عید را به تیم ملی اختصاص داد. امیدوارم مسئولان بهترین تصمیم را بگیرند.
او در پاسخ به این سوال که آیا مانند برخی کارشناسان معتقد است هر چه سریع‌تر باید لیگ را برگزار کرد؟ توضیح داد: حقیقت این است که‌من در جایگاهی نیستم که در این‌مورد حرفی بزنم، اما قرار بود امسال کمیته‌ای مختص به لیگ تشکیل شود تا آن کمیته درباره لیگ برتر تصمیم بگیرد. البته از نظر من ابتدا باید سلامت خانواده بسکتبال و همه افرادی که در برگزاری لیگ نقش دارند تضمین شود و سپس به فکر برگزاری لیگ بود.
ملی‌پوش بسکتبال ایران، با بیان اینکه داشتن سلامتی از هرچیزی مهم‌تر است، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید کرونا حتی المپیک را هم به تعویق انداخت و مسئولان معتقد بودند با ورود فصل گرما رایط بهتر می‌شود، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. تنها می‌توانم بگویم که به عنوان یک بازیکن سلامتی خودم، خانواده‌ام و سلامتی سایر بازیکنان و خانواده‌هایشان باید اولویت باشد. امیدوارم سازمان یا کمیته مبارزه با کرونا، در گرفتن تصمیمات فدراسیون را همراهی کند تا شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم.
او در مورد تاثیرات منحل شدن برخی باشگاه‌های ریشه دار بر روی لیگ، توضیح داد: منحل شدن تیم‌هایی مانند پتروشیمی تاثیر خیلی زیادی روی سطح لیگ بسکتبال گذاشته و واقعا ناراحت کننده است. تیم‌هایی که رگ و ریشه دارند را باید به هر نحوی که می‌شود در بسکتبال نگه داشت. برخی اوقات فدراسیون می‌تواند تیم جایگزین ‌کند، اما یک مدت با پیکان حرف زده بودند که وارد لیگ شود که این اتفاق رخ نداد. امیدوارم این باشگاه‌ها به تیمداری خود در بسکتبال ادامه دهند.
کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا با تغییر کادرفنی تیم ملی موافق است؟ تصریح کرد: اصلا اطلاع ندارم که فدراسیون‌ چنین تصمیمی دارد یا خیر، اما این موضوع چیزی نیست که به بازیکنان مربوط باشد. به هر حال تصمیم گیری در این مورد وظیفه مسئولان است و قطعا تصمیم درست را هم خواهند گرفت.
او در پایان با ابراز خوشحالی از انتخاب دانکش به عنوان بهترین دانک یک دهه اخیر بسکتبال جهان، گفت: واقعا خیلی خوشحالم و در این دوران بد کرونایی خبر خوبی بود که به لطف مردم کشورمان رخ داد. افتخاری متعلق به همه مردم ایران است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار