از تمرینات تکراری خسته شده ام

بهزاد زاد علی اصغر گفت: هر چند تمرینات انفرادی خود را متوقف نکرده ام، اما تمرینات تکراری و خسته کننده شده و در بلاتکلیفی قرار دارم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پنج نفره در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا سعی کرده ام تمرینات انفرادی خود را متوقف نکنم و مرتب در حال تمرین هستم تا آمادگی نسبی خود را حفظ کنم، اما این تمرینات زمانی جواب می‌دهد که گروهی و در قالب تیم باشد، به هر صورت دوری از تمرینات تکنیکی و تاکتیکی سبب افت عملکرد خواهد شد.
وی گفت: از انجام تمرینات تکراری واقعا خسته شده ام و احساس می کنم در بلاتکلیفی قرار دارم.
بازیکن تیم ملی فوتبال پنج نفره تصریح کرد: اگر هر سه ماه یکبار اردویی برگزار می شد حداقل انگیزه کافی برای انجام تمرینات داشتیم، الان واقعا نمی دانیم شرایط چگونه خواهد شد و آیا برنامه ای تا پایان سال داریم یا خیر؟ تصور می کنم فوتبال پنج نفره رها شده و بازیکنان انگیزه کافی برای انجام تمرینات انفرادی نیز ندارند.
وی در پایان درباره وضعیت معیشتی خود و این‌ که آیا از جایی حمایت می شود یا خیر؟ افزود: متاسفانه در ۵ ماهی که اردوها به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شده به جز صندوق حمایت از قهرمانان که مبلغ کمی از آن دریافت می کنم، حمایت دیگری نداشتم. به هر صورت شرایط خوبی نیست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار