روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم

رئیس جمهور گفت:در مسئله وام ازدواج تسهیلات بهتری را در اختیار خانه اولی‌ها قرار دادیم. ۳۰ هزار میلیارد تومان وام در اختیار این عزیزان قرار گرفت و امسال هم همین روند ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: در مرداد حوادث مهمی پیش رو داشتیم از پایان جنگ تحمیلی تا عملیات مرصاد تا آزادی همه عزیزان ما که در عراق در بند اسارت بودند و تا پیروزی مشروطیت در اواسط مرداد از رخدادهای مهمی بوده است.
وی افزود: امروز که آغاز ماه ذی‌الحجه است روز ازدواج هم می‌توانیم نامگذاری کنیم. روز ازدواج حضرت علی با فاطمه زهرا است.
رئیس‌جمهور گفت:‌تاکید ما با وجود کرونا باز بر سنت ازدواج است اما باید مراسم‌های سابق را حذف کنیم اما مسئله خانواده و تشکیل خانواده را بسیار مهم می‌دانیم. در مسئله وام ازدواج تسهیلات بهتری را در اختیار خانه اولی‌ها قرار دادیم. 30 هزار میلیارد تومان وام در اختیار این عزیزان قرار گرفت و امسال هم همین روند ادامه خواهد داشت.
روحانی همچنین با اشاره به نوسانات بازار ارز در روزهای اخیر گفت: مردم ان‌‌شاالله در روزهای آتی شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود.
رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به تفکیک وزارت بازرگانی از صنعت در مجلس دهم گفت:‌ این اتفاق یک قانون است حالا یک اختلاف داخلی بین شواری نگهبان و مجلس شورای اسلامی سر یک جمله بوجود آمده است وان‌شاالله این مشکل برطرف خواهد شد و ما پس از آن دو وزیر را به مجلس معرفی خواهیم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار