ارسلان مطهری دوباره گزینه استقلالی ها شد

با وجود این که خبرهایی مبنی بر ماندن مهاجم ذوبی ها در اصفهان منتشر شده بود اما مدیرعامل این باشگاه از بازگشت دوباره این بازیکن به سبدخریدهای استقلال پرده برداشت.

به گزارش ورزش سه، ارسلان مطهری در نیم فصل دوم فصل گذشته در ترکیب ذوب آهن دوباره اوج گرفت تا به یکی از بهترین های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شود. مطهری که قراردادش با ذوبی ها به پایان رسید تا به عنوان بازیکن آزاد شناخته شود از دو هفته قبل به عنوان یکی از گزینه های مد نظر استقلال مطرح شد اما در نهایت خبر رسید که با ذوبی ها برای ماندن به توافق رسیده است.

با این اخبار عملا دیگر شانسی برای استقلالی ها در راه عقد قرارداد با این بازیکن گلزن و جوان وجود نداشت تا این که سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن امروز در گفتگویی پرده از بازگشت ارسلان مطهری به سبدخریدهای تابستانی آبی های تهران برداشت. آذری با اشاره به این که مطهری و استقلالی ها دیروز پای میز مذاکره نشستند به این بازیکن حق داد به عنوان بازیکن آزاد به بهترین پیشنهادش پاسخ مثبت بدهد.با شفاف سازی صورت گرفته از جانب سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن این امید برای استقلالی ها افزایش یافت تا از یکی دیگر از خریدهای جدید و تابستانی خود اطمینان داشته باشند، خریدی که اگر روی فرم باشد می تواند مشکلات گلزنی گریبانگیر استقلال را تا حد زیادی برطرف و پوشش بدهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار