حمایت استاندار اصفهان از بیماران خاص

حضور اعضای هیئت‌علمی گروه مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی به نشاط علمی مرکز ام.اس کمک می‌کند

گروه اصفهان: استاندار اصفهان اعتقاد دارد گروه مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی، افراد خبره و با نشاطی هستند که انسجام خوبی در اداره مرکز ام.اس فراهم آورده‌اند که به نشاط علمی این مرکز کمک می‌کند.

عباس رضایی در بازدید و گشایش کلینیک فوق تخصصی ام.اس اصفهان و شرکت در جلسه هیئت‌مدیره انجمن ام. اس اظهار داشت: این ساختمان و افراد فعال در این مجموعه به همنوع خود بها می‌دهند و گروه مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی نیز که افراد خبره و با نشاطی هستند، انسجام خوبی در اداره این مجموعه فراهم آورده‌اند. او ادامه داد: بر همین اساس لازم است یک گروه متخصص از بین اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که ترکیبی از رشته‌های مرتبط با بیماری ام.اس هستند به صورت مستمر در این مجموعه حضور یابند تا بنیه علمی و رسیدگی به بیماران این مرکز آن بهتر شکل گیرد. استاندار اصفهان، حضور برخی از استادان بازنشسته در رشته نورولوژی که در مرکز ام.اس اصفهان فعالیت دارند را غنیمت دانست و گفت: ‌بااین‌وجود بدون امکانات نمی‌توان کاری از پیش برد به همین دلیل باید خیران دیگر و برخی از صاحبان صنایع به رشد و توسعه امکانات این مجموعه کمک کنند. او افزود: البته رفت‌وآمد اعضای هیئت‌علمی به این مرکز، فرصت بزرگی است که می‌تواند در مسیر رونق و استمرار فعالیت‌های پزشکی و پیراپزشکی و بهبود بیماران مبتلا به ام.اس مؤثر واقع شود و گام‌های بلندی برای کاهش بروز آسیب‌های شدیدتر این بیماری برداشته و بیماران ام.اس کمتر از آن رنج ببرند. رضایی تأکید کرد: مجموعه مدیریت استان نیز تمامی تلاش خود را برای بهبود وضعیت بیماران خاصی همچون ام.اس به کار خواهد گرفت البته خیران وارسته نیز همچون گذشته در کنار چنین مجموعه‌هایی بوده و هستند که امیدواریم فعالیت آنها، ذخیره دنیا و آخرتشان باشد.

او خاطرنشان کرد: دفتر امور اجتماعی استانداری نیز با توجه به ضوابط و شرایط قانونی همگام با خیران نیک‌اندیش اصفهانی حرکت می‌کند تا فعالیت‌های آنها را روزبه‌روز تقویت کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار