افزایش دو هزار و 400 متر مربعی فضای ورزشی در باغبادران

شهردار باغبادران گفت: شهرداری باغبادران با اعتباری بیش از هشت میلیارد ریال سهم خود را در اجرای این پروژه در شهر باغبادران و محله ملک آباد اجرایی کرد و چمن مصنوعی آن نیز توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان اجرا شد و با افتتاح این پروژه دو هزار و چهارصد متر مربع به فضای ورزشی شهر باغبادران افزوده خواهد شد و در اختیار جوانان شهر قرار خواهد گرفت.

حجت‌الله امینی با اشاره به تلاش مدیریت شهری باغبادران به رفع نیازهای شهروندان خصوصا نسل جوان شهر، اظهار کرد: مدیریت شهری باغبادران طی یکسال گذشته با احصاء کمبودها و نیازهای فرهنگی، هنری و ورزشی این شهر ساحلی تلاش کرد تا در حد توان خدمات لازم را برای شهروندان خصوصا نسل جدید فراهم سازد و یکی از مسائلی که همواره مورد مطالبه شهروندان بوده، توسعه امکانات ورزشی است.
وی افزود: سرانه فضاهای ورزشی باغبادران به هیچ عنوان زیبنده شهری همچون باغبادران که در گذشته و امروز در رشته‌های مختلف ورزش حرفه‌ای، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد مناسب نیست،از طرفی محلات مختلف شهر از جمله محله دورباط و ملک‌آباد فاقد مکان‌های ورزشی هستند.
شهردار باغبادران با اشاره فقدان و ضعف فضاهای ورزشی در محلات جدید شهر، تصریح کرد: هرچند در محلات جدید شهر باغبادران همچون طرح تفکیکی فرهنگیان و... پارک‌های محله‌ای همراه با ست‌های ورزشی پیش بینی و اجرا شده است اما فاقد فضای ورزشی مورد نیاز هستند و این درحالیست که مکان مناسب برای اجرای طرح‌های مختلف در عرصه ورزش در این محلات پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به نبود اماکن ورزشی در مناطق حاشیه‌ای شهر باغبادران، اضافه کرد: با توجه به اهمیت افزایش سرانه ورزشی در شهر باغبادران و درخواست نسل جوان از مدیریت شهری، شهرداری باغبادران در کنار اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان قرار گرفت تا به این مهم جامه عمل پوشانده شود.
امینی با اشاره به احداث دو زمین چمت مصنوعی به صورت مشارکتی در شهر باغبادران عنوان کرد: احداث دو زمین چمن مصنوعی با مشارکت اداره ورزش و جوانان در شهر باغبادران به مرحله اجرا رسید که آماده سازی، جدولکاری، بتن ریزی، نرده و اجرای فنس آن با شهرداری باغبادران و نصب چمن با اداره ورزش و جوانان بود.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری باغبادران با اعتباری بیش از هشت میلیارد ریال سهم خود را در اجرای این پروژه در شهر باغبادران و محله ملک آباد اجرایی کرد و چمن مصنوعی آن نیز توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان اجرا شد و با افتتاح این پروژه دو هزار و چهارصد متر مربع به فضای ورزشی شهر باغبادران افزوده خواهد شد و در اختیار جوانان شهر قرار خواهد گرفت.
شهردار باغبادران متذکر شد: اگر همکاری لازم بین دستگاه‌های متولی ورزش و شهرداری وجود داشته باشد آمادگی لازم وجود دارد تا با اجرای طرح‌های مختلف سرانه ورزشی باغبادران را در یکسال سال آینده افزایش دهیم تا رضایتمندی شهروندان خصوصا نسل جوان در محلات مختلف شهر افزایش یابد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار