برخوردهای سلیقه ای اسلام ناب نیست

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: امروزه در جامعه برخی افراد تأثیرگذار و مؤثر در راستای اهداف غیر اسلامی در حال تعریف دیگری از دین اسلام هستند.

حجت الاسلام حسن بابائی به مناسبت هفته تبلیغات اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برخوردهای سلیقه‌ای افراد را نباید به‌پای اسلام ناب نوشت.

وی ادامه داد: حجاب یک تکلیف دینی است و کسی دین اسلام را پذیرفته است باید این اصل را اجرا کند.

رئیس تبلیغات اسلامی از فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی سخن گفت و افزود: چهار مأموریت اصلی برای اداره تبلیغات اسلامی در حوزه مختلفی ازجمله؛ هنری، نوین، تربیتی و تبلیغات سنتی تعریف‌شده است که هرکدام از این مأموریت‌ها دارای زیرشاخه‌های مختلفی هستند.

وی افزود: بزودی سامانه ناظر در جهت تأمین امنیت اخلاقی در شاهین شهر راه‌اندازی می شود به این صورت که هر موضوع منکراتی که در داخل ماشین گزارش شود، صاحب خودرو توسط پلیس در کوتاه ترین مدت فراخوانده می‌شود، این سامانه در سراسر کشور در جهت تأمین امنیت اخلاقی و مبارزه با بدحجابی، روزه‌خواری و ... در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه مداح‌هایی می‌توانند،کارت شناسایی و مجوز بگیرندکه دوره‌های آموزش‌های سازمان تبلیغات اسلامی را طی کرده باشند تأکید کرد: مداحان شناسنامه‌دار باید توابع قوانین سازمان تبلیغات اسلامی باشند و به‌هیچ‌عنوان حق ندارند، روضه‌ها یا اشعار کفرآمیز در مراسمات عنوان کنند یا به‌نوعی ترویج کننده شیعه انگلیسی شوند و در صورت گزارش تخلف از نحوه برگزاری مراسمات یا اشعار مداحان از سوی مردم سریعاً بدون هیچ‌گونه تعارفی جلوی ادامه فعالیت این مداح متخلف را خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام بابایی اظهار داشت: شیعه در تقویم خود ۵۶ مناسبت شادی و ۳۴ مناسبت عزاداری دارد که امروز در کشور برعکس شده و درصد مناسبت‌های سوگواری بیشتر از مناسبت‌های شادی که این خلاف شرع اسلام است.

وی خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه ۲۱۰ هیات مذهبی ثبت‌شده، ۱۹۷ مداح شناسنامه‌دار، ۵ کانون فرهنگی و تبلیغی، ۱۱۰ مبلغ مرد و ۹۰ مبلغه زن و ۷ موسسه دارالقرآن کریم به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار