دمای هوا در اصفهان ۶ درجه کاهش می‌یابد

کارشناس اداره پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش های رگباری، وزش باد و گرد و خاک و کاهش سه تا ۶ درجه ای دما در پنج روز آینده استان اصفهان را فرامی گیرد.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت جوی به نسبت ناپایدار روی استان اصفهان در دو روز آینده است براین اساس آسمان بسیاری از مناطق استان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی در روزهای جمعه و شنبه به صورت بارش‌های رگباری پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد بود، افزود: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و کاهش سه تا ۶ درجه‌ای دما از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته پیش رو در مناطق شمال، شمال غرب و شرق استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دما در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

علی عسگریان اضافه کرد: در روزهای پیش رو به دلیل وزش باد شدید احتمال خیزش گرد و خاک و غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی استان وجود دارد.

وی گفت: آران و بیدگل با دمای ۴۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و چادگان با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار