روحانی : ۱۰ استان که قبلا در پیک کرونا بودند، از پیک عبور کرده‌اند

رئیس جمهور گفت: حدود ۱۰ استان نام برده شده که قبلا در پیک بیماری کرونا بودند و الان از پیک عبور کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: پیشاپیش ایام سعید عید غدیر خم را تبریک عرض میکنم، باید از همه مردمی که با ستاد ملی کرونا و سلامت جامعه همکاری می‌کنند تشکر کنیم و همچنین امروز جزو روز‌هایی بود که در ستاد ملی، آمار و گزارش استان‌ها در مقابله با کرونا امیدوار کننده بود.
رئیس جمهور بیان کرد: اگر روندی که امروز مردم برای مقابله با کرونا رعایت می‌کنند، ادامه پیدا کند، حتما خبر‌های خوشی در حوزه کرونا خواهیم شنید، در ادارات، بانک‌ها تا به امروز به خوبی دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شده است.
او اظهار کرد: ما اقدامات سختگیرانه خود را باید در این شرایط ادامه دهیم، اولین قدم آگاهی و آموزش دادن به مردم است، زیرا مردم باید با خطرات و علائم این ویروس آشنا باشند؛ همچنین مردم باید مسائل بهداشتی را مقدم بر هرچیزی بدانند.
روحانی گفت: یکی از مسائل مهم، تقویت بخش سلامت است، یعنی باید تعداد تخت‌ها افزایش پیدا کند؛ ما باید در بخش استخدام پرستاران جدید دست وزارت بهداشت را باز بگذاریم، همچنین حدود ٨ هزار تخت جدید تا پایان امسال به بیمارستان‌ها اضافه می‌کنیم زیرا وظیفه ما است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار