مومن‌زاده: می‌خواهم اولین بانوی طلایی تکواندوی ایران در المپیک باشم

نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا با حضور در ترکیب دو نفره بانوان در مسابقات قاره‌ای، ضمن کسب سهمیه المپیک، اولین بانوی طلایی تکواندو ایران باشم.

مهلا مومن‌زاده ، در خصوص شرایط خود برای حضور در فصل آینده لیگ برتر تکواندو بانوان اظهار داشت: از رده سنی خردسالان عضو تیم تکواندو کن بودم و با توجه به حمایت این تیم از ورزشکاران تصمیم گرفتم فصل آینده نیز در این تیم حضور داشتم. نقش کن در پیشرفت من زیاد بوده است و این تیم این فرصت را در اختیارم قرار داده است تا مسابقات زیادی را در لیگ انجام بدهم. در صورت برگزاری مسابقات در فصل آینده نیز تلاش می‌کنیم با حمایت کادرفنی و مدیریت مجددا قهرمان شویم.
وی در خصوص اضافه شدن فاطمه صفرپور و شهره خلج‌زاده به کادرفنی تیم کن گفت: قطعا می‌توانیم از تجربیات این مربیان استفاده کنیم و پرقدرت‌تر شوبم. حضور این مربیان در کنار ریحانه فولادی سرمربی فصل گذشته تیم برای ما نقطه مثبتی است و قطعا تاثیرات این کادرفنی قدرتمند را خواهیم داد.
ملی‌پوش تکواندو در خصوص شرایط تکواندوکاران از لحاظ مالی برای حضور در لیگ تکواندو گفت: پول زیادی در لیگ تکواندو بانوان پرداخت نمی‌شود و فاصله قراردادها در لیگ دختران با لیگ پسران بسیار زیاد است، اما باز هم حضور برخی تیم‌ها و سرمایه‌گذاری آنها بهتر از گذشته است.
مومن‌زاده در خصوص شرایط تمرینی‌اش عنوان کرد: متاسفانه از زمان شیوع کرونا تمرینات تیمی تعطیل است و مجبور هستیم تمرینات خود را به صورت خصوصی انجام بدهیم و بیشتر زمان خود را روی بدنسازی بگذاریم تا شرایط بهتر شود. در حال حاضر تمرینات خود را به صورت انفرادی انجام می‌دهم، اما با کادرفنی تیم ملی در ارتباط هستم و هر چند وقت یک بار تمرینات آنلاین داریم. کادرفنی تیم ملی در این مدت به صورت مداوم پیگر تمرینات ملی‌پوشان است و امیدوارم شرایط هر چه زودتر به گونه‌ای فراهم شود تا مجدداً تمرینات تیمی را برگزار کنیم.
وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است در ترکیب دو نفره‌ تیم تکواندو بانوان برای مسابقات کسب سهمیه المپیک حضور داشته باشد، گفت: همه تلاش خود را انجام خواهم داد تا با جلب رضایت کادرفنی در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو حضور داشته باشم. برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در این مسابقات از انگیزه زیادی برخوردار هستم و امیدوارم بتوانم با حضور در این رقابت‌ها موفق به کسب سهمیه المپیک شوم.
نایب قهرمان تکواندو جهان در خصوص مسیر کسب سهمیه المپیک در مسابقات قاره‌ای عنوان کرد: کسب سهمیه در مسابقات قاره آسیا اصلا راحت نیست. تکواندوکاران بسیار خوبی در مسابقات قاره آسیا حضور دارند و تنها چند نفر از بازیکنان توانستند از طریق مسابقات گرندپری سهمیه المپیک را کسب کنند. همین موضوع باعث خواهد شد تا تکواندوکاران خوبی که موفق به کسب سهمیه نشدند در این مسابقات حضور داشتند و همین موضوع کار را برای کسب سهمیه سخت می‌کند.
مومن‌زاده تاکید کرد: همه تلاش و انگیزه من این است که در ابتدا عضو تیم ملی در این مسابقات باشم و در ادامه ضمن کسب سهمیه المپیک، تبدیل به اولین بانوی تکواندوکارانی باشم که مدال طلای المپیک را کسب می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار