مسجد، کانون نورانی تعاملات اجتماعی است

شهردار کاشان در آیین افتتاح مسجد پایانه مسافربری اظهار کرد:«مسجد»، کانون نورانی تعاملات اجتماعی است. سعید ابریشمی راد در آیین افتتاح مسجد پایانه مسافربری اظهار کرد: کیفیت سرویس ارائه شده در ناوگان اتوبوسرانی برون شهری کاشان آن هم در مقیاس مسافت حدود 200 کیلومتر در کشور بی نظیر است و این امر نشان دهنده احترام به شهروندان و میهمانان کاشان بزرگ است.

شهردار کاشان در آیین افتتاح مسجد پایانه مسافربری اظهار کرد:«مسجد»، کانون نورانی تعاملات اجتماعی است.

سعید ابریشمی راد در آیین افتتاح مسجد پایانه مسافربری اظهار کرد: کیفیت سرویس ارائه شده در ناوگان اتوبوسرانی برون شهری کاشان آن هم در مقیاس مسافت حدود 200 کیلومتر در کشور بی نظیر است و این امر نشان دهنده احترام به شهروندان و میهمانان کاشان بزرگ است. وی در ادامه با اذعان بر اینکه سال هاست در توسعه شهر کاشان مسیر درستی را طی نکردیم بیان کرد: البته هنوز برای آنکه از این مسیر اشتباه در راه صحیح قرار بگیریم دیر نیست به شرط آنکه فهم درست و اراده کافی برای آن وجود داشته باشد.
شهردار کاشان، با بیان اینکه بدون شک از نظر ظرفیت ها، کاشان قطب گردشگری ایران است عنوان کرد: مشکل عدم وجود زیرساخت‌هایی است که بتواند از این ظرفیت، ثروت تولید کند و باید بپذیریم این امر از عهده مجموعه های دولتی و حاکمیتی خارج است و باید سرمایه‌گذاران به صورت جدی به این حوزه که بسیار درآمدزا و دارای توجیه اقتصادی است وارد شوند.
ابریشمی راد، همچنین مسجد را علاوه بر محل عبادت، کانونی نورانی برای تعاملات اجتماعی دانست و گفت: در این مکان مقدس است که مردم کنار هم می‌نشینند، گفتگو و برای حل مشکلات یکدیگر چاره اندیشی می کنند.
شایان ذکر است مسجد پایانه مسافربری با 150 متر مربع زیر بنا و دارای سرویس های بهداشتی مردانه و زنانه با سه میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو به عنوان یکی از پروژه های طرح #چلچراغ_توسعه به بهره‌برداری رسید.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار