زارع: هدفم تیم کشتی بزرگسالان است/ تمرینات‌مان در کوه و جنگل انجام می‌شود

دارنده مدال طلای کشتی آزاد امیدهای جهان گفت: آمل جزو شهرهای قرمز از نظر کروناست. به همین دلیل بیشتر تمرینات‌مان در کوه و جنگل انجام می‌شود.

امیرحسین زارع در مورد وضعیت این روزهایش برای پیگیری تمرینات اظهار داشت: سردرگم هستیم. این یکی از بدترین حالت‌های دوران ورزشی هر ورزشکاری می‌تواند باشد، یعنی نمی‌دانی تاریخ مسابقه‌ای که پیش رویت هست، چه زمانی است. اصلا چه مسابقه‌ای در پیش است. وقتی فاصله زمانی با مسابقه را نمی‌دانی، نمی‌توانی برنامه تمرینی مناسب داشته باشی.
وی برگزاری مسابقات جهانی را به سود خود دانست و افزود: اگر این رقابت‌ها برگزار شود، من آن را به فال نیک می‌گیرم. مسابقات جهانی قبل از المپیک می‌شود و برای من که باید کسب تجربه کرده و ایرادهایم را بفهمم، خوب است که با حضور در رقابت‌های جهانی متوجه شوم کجای کار هستم. برگزاری یک مسابقه سطح بالای رده سنی بزرگسالان در سال جاری به نفع من است.
دارنده مدال نقره جوانان جهان تاکید کرد که همچنان در چند سال آینده نیز شرایط سنی حضور در مسابقات زیر 23 سال را دارد: سال گذشته طلای امیدهای جهان را گرفتم و فعلاً هم می‌توانم در این رده کشتی بگیرم اما هدفم بزرگسالان است ولی باید دید کادر فنی چه تصمیمی می‌گیرد.
زارع در مورد وضعیت تمرینی‌اش ادامه داد: برخی دوستان کلید باشگاه را در اختیار ما قرار داده‌اند، ما ابتدا باشگاه را ضدعفونی می‌کنیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم، البته آمل جزو شهرهای قرمز از نظر کروناست. به همین دلیل بیشتر تمرینات‌مان در کوه و جنگل انجام می‌شود و در این خصوص با ابراهیم مهربان و غلامرضا محمدی برای گرفتن برنامه تمرینی در ارتباط هستیم. دوست داریم هر چه زودتر اردو تشکیل شود اما انگار شدنی نیست. ما آرزو داریم تمرینات مان در اردو دنبال شود چون آنجا با برنامه بهتر، تمرین و خواب و تغذیه مناسب کار را دنبال می‌کنیم.
این مدعی سنگین وزن کشتی آزاد که با ایران مال قرارداد بسته، در مورد برگزاری لیگ برتر نیز گفت: دوست دارم لیگ برگزار شود ولی بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد. تنها منبع درآمد ما همین لیگ است. به تازگی شنیده‌ام جوایز سال 97 مدال آوران را می‌خواهند پرداخت کنند. امیدوارم پرداخت جوایز طوری باشد که با این تورم به دردمان بخورد. من در این سال‌ها بابت مدال‌هایم هیچ جایزه‌ای نگرفته‌ام، فقط در دوره ریاست رسول خادم، بابت مدال نوجوانان جهانم از فدراسیون، پاداش جایزه گرفتم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار