اصفهان، میزبان جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان کشور

سرپرست امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان میزبان بیست و نهمین جشنواره دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در بخش هنری است.

شهرام عروف زاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از آنجایی که اصفهان خاستگاه و جایگاه هنر و فرهنگ و پایتخت فرهنگی و تمدن ایران اسلامی است، مسئولیت برگزاری بیست و نهمین جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشجو معلمان در بخش هنری به دانشگاه فرهنگیان اصفهان واگذار شده است.
وی تصریح کرد: این جشنواره در بخش هنری در 9 رشته، نقاشی، خوشنویسی، خط تحریری، عکاسی، طراحی پوستر، فیلم کوتاه، نماهنگ، معرق و منبت، تذهیب برگزار می شود. مرحله حضوری این جشنواره از هشتم تا 10 تیرماه در پردیس خواهران و برادران برگزار می شود و در پایان در مراسم اختتامیه با حضوری مسئولان کشوری و استانی از نفرات برتر تقدیر به عمل می آید.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان اصفهان گفت: تعداد کل دانشجو معلمان شرکت کننده در بخش هنری 310 نفر است که از این تعداد بنا بر ارزیابی انجام گرفته 85 نفر به بخش حضور راه پیدا کرده اند و برای ارائه هنر و فعالیت خود به اصفهان دعوت شده اند.
عروف زاد با تاکید بر اینکه تربیت یک معلم وارسته و همه جانبه مهم ترین وظیفه دانشگاه فرهنگیان است، خاطرنشان کرد: این دانشجویان باید بر پایه ارزش های اسلامی و انقلابی تربیت شوند و امر پرورش دانشجو معلمان صرفا با حضور در کلاس درس صورت نمی گیرد، بلکه در برنامه ها و اردو های غنی فرهنگی و اجتماعی این اتفاق خواهد افتاد.
وی افزود: دانشجو معلم برای پرورش بهتر باید وارد جایگاه عمل شود و تجربه کسب کند. جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشجو معلمان یک عرصه و میدان بسیار با ارزش برای بروز و ظهور استعداد، خلاقیت و نوآوری دانشجویان و تأکید بر ارزش های جامعه اسلامی است و بهره گیری از این ظرفیت دانشجو معلمان برای پرورش همه جانبه آنها است.
بیست و نهمین جشنواره دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در بخش هنری 8 تا 10 تیر در پردیس دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار