دنبال برکناری بوناچیچ نبودیم/ رضایی با درخواست باشگاه اضافه شد

سرپرست باشگاه ذوب آهن گفت: رحمان رضایی با درخواست باشگاه به عنوان مدیرفنی تیم انتخاب شد و بحثی از برکناری لوکا بوناچیچ نبوده است.

احمد جمشیدی ، درباره دلیل اضافه شدن رحمان رضایی به کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن به عنوان مدیر فنی گفت: ما سه بازی حساس در لیگ برتر در پیش داریم. دست هرکسی که بتواند به ذوب آهن کمک کند را می بوسیم. رحمان رضایی هم آدم توانمندی است که سابقه بازی در ذوب آهن را دارد و از همینجا به تیم ملی و سپس به لیگ ایتالیا رفت. او می تواند در این وضعیت به تیم کمک کند.
سرپرست باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که آیا اضافه شدن رحمان رضایی به کادر فنی درخواست لوکا بوناچیچ سرمربی این تیم بوده است؟ تصریح کرد: درخواست باشگاه بود ولی لوکا هم از حضور رضایی استقبال کرد.
جمشیدی همچنین در واکنش به اینکه گفته می شد ذوب آهن دنبال تغییر سرمربی بوده، یادآور شد: خیر ما هیچ صحبتی برای برکناری سرمربی نداشتیم.لوکا به کارش ادامه می دهد و بحثی که داشتیم تقویت کادر فنی اش بود.
وی درباره وضعیت کادر فنی ذوب آهن برای فصل بعد، تاکید کرد: تمام فکر و ذکر ما سه بازی باقیمانده در لیگ برتر است. این مسابقات برایمان حساسیت دارد. فکر می کنم با کسب یک پیروزی خیالمان بابت ماندن در لیگ راحت شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار