فوتبالیست بانوان سپاهان: برای فصل بعد تصمیم نگرفتم

هافبک تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: برای فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته و از هر دو تیم اصفهانی پیشنهاد دارد.

فاطمه عادلی اظهار کرد: از اسفندماه که تمرینات کنسل و لیگ تعطیل شد، به نوعی بلاتکلیفی بودیم؛ اما من تمرینات انفرادی در خانه را تا جایی که امکانات داشتم، شروع کردم و دوباره که شرایط کمی مساعدتر شد، تمرینات هوازی را با رعایت تمام موارد بهداشتی در محیط باز انجام دادم، تا اگر لیگ ادامه پیدا کرد، بتوانم با آمادگی در خدمت تیم باشم که در نهایت لیگ را با رتبه‌بندی نیمه ناتمام اعلام کردند که سپاهان در جایگاه چهارم قرار گرفت.
وی افزود: ادامه لیگ با شرایطی که بود کار درستی نبود، سلامتی و رعایت موارد بهداشتی از یک مسابقه و جام بالاتر است و تمام تیم ها نیز رضایت داشتند. رقابت های فصل گذشته تا قبل از کرونا نسبت به سال های قبل منظم تر بود. البته با برنامه‌ریزی می توان لیگ با کیفیت و پویاتری داشت. این تجاربی است که با برگزاری منظم لیگ به دست می آید، اگر برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که مسابقات زودتر شروع شود تا در زمان مناسب تری به پایان برسد و یا پیش بینی برخی موارد که لیگ را دچار وقفه می کند در نظر گرفته شود خیلی بهتر خواهد بود.
ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: حضور رسانه ها در کنار تیم های بانوان علاوه بر دلگرمی و ایجاد انگیزه برای ما، نقطه عطفی برای رشد و پیشرفت ورزش بانوان در بهتر دیده شدن و جذب اسپانسر است که فصل گذشته این امتیاز را از دست دادیم.
وی ابرازامیدواری کرد؛ سازمان لیگ و روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این زمینه راهکاری بیندیشند و اجازه دهند حداقل در هر بازی از رسانه های معتبر، یک نماینده که مورد تایید فدراسیون است و کارت فدراسیون را دارد بتوانند به انعکاس مسابقات ما بپردازند.
وی در مورد حضور گلنوش خسروی در لیگ فوتبال ترکیه، گفت: از بچگی در کنار گلنوش بازی کردم. فردی است که برای خواسته هایش تلاش می کند و مایوس نمی شود. گلنوش برای رسیدن به این جایگاه از همان ابتدا هدف داشت و یکی از افرادی که کمک بزرگی برای رسیدن وی به این آرزو، کمک های زیادی انجام داد، سعید آذری مدیرعامل وقت ذوب‌آهن بود که به خوبی از وی حمایت کرد.
عادلی در خصوص لژیونر شدنش، گفت: در حال حاضر با توجه به اولویت های دیگری که دارم، برنامه ای برای بازی خارج از ایران ندارم. هرچند این مسئله می تواند در مسیر رشد و پیشرفت کمک های زیادی به کند.
وی افزود: درحال حاضر به صورت انفرادی تمرین می کنم و از هر دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان پیشنهاد دارم، اما هنوز تصمیمی نگرفتم. می دانم که سپاهان برای فصل آینده تیم قدرتمندی را خواهد داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار