بهره برداری از دو دستگاه پیشرفته اکسیژن ساز در بیمارستان شهید بهشتی کاشان

سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان، از بهره برداری دستگاه های پیشرفته اکسیژن ساز در بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد.

سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان، از بهره برداری دستگاه های پیشرفته اکسیژن ساز در بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر محمدرضا شریف گفت: این دو دستگاه، با ظرفیت جداگانه 600 لیتر در دقیقه تولید اکسیژن، دو دستگاه سیستم تولید هوای فشرده مدیکال 22 کیلو واتی و دو دستگاه وکیوم که به صورت سانترال به بخش ها متصل است، می باشد.

وی افزود: برای خرید، نصب و ایجاد زیرساخت های لازم در جهت بهره برداری از این دستگاه ها حدود 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه هزینه شده است .

دکتر شریف تصریح کرد: پیش از این اکسیژن بیمارستان از طریق دستگاه اکسیژن ساز قدیم و کپسول تهیه و تامین می شد اما با راه اندازی این سیستم علاوه بر حذف حمل و نقل روزانه کپسول، فشار و خلوص اکسیژن نیز به حد مطلوب رسیده است.

وی اظهار داشت: این دستگاه ها در هر دقیقه 1200 لیتر اکسیژن با خلوص بالای 93 درصد تولید می کند و کیفیت بالای اکسیژن تولیدشده و حفظ فشار اکسیژن در طول شبانه روز از دیگر مزایای این دستگاه بوده و آن را بر اکسیژن تامین شده از طریق کپسول متمایز و ارجح می کند .

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان، افزود: کاهش استفاده از نیروی انسانی و هزینه، صرفه جویی در زمان، تامین اکسیژن در شرایط جوی سخت، تامین اکسیژن 93 درصد، تامین اکسیژن با فشارچهاربار و جلوگیری از خطر انفجار کپسول اکسیژن از دیگر مزایای این دستگاه ها می باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار