کلیه جاده های منتهی به کاشان دارای ردیف بودجه ملی می باشد

دکتر سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در نشست خبری خود با رسانه های خبری ضمن تایید مطلب فوق مبلغ اعتبار جاده های اطراف شهرستان کاشان را بعد از گذشت چندین سال که فقط به صورت شعاری و در حد صحبت کردن مطرح بود و در حال حاضر بصورت اجرایی و عملیاتی به اجرا گذاشته شده است بدین شرح بیان داشت

دکتر سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در نشست خبری خود با رسانه های خبری ضمن تایید مطلب فوق مبلغ اعتبار جاده های اطراف شهرستان کاشان را بعد از گذشت چندین سال که فقط به صورت شعاری و در حد صحبت کردن مطرح بود و در حال حاضر بصورت اجرایی و عملیاتی به اجرا گذاشته شده است بدین شرح بیان داشت :

جاده کاشان به بادرود با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان ، جاده برزک به کاشان با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان ، جاده اردهال به کاشان با اعتبار ۵ میلیارد تومان ، جاده گرمسار به آران و بیدگل با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان ، پل زیرگذر راه آهن در جاده کاشان به نوش آباد که عملیات ساخت آن به پایان رسیده است با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ، بلوار مشکات که ساماندهی شده است .

لازم به ذکر است که این مبلغ اعتبار در خصوص سال جاری می باشد . در ادامه ی ساخت جاده های مورد نظر نیاز به بودجه است که از طرف دولت باید اقدام شود . البته در نظر داشته باشیم که دولت نیز در این موقعیت اقتصادی دارای مشکلات خاص خودش میباشد . نماینده مردم شهرستانهای کاشان ، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت تمام این اقدامات و ساماندهی جاده ای بعد از ۳ سال دوندگی به جایگاه امروز که مشاهده می کنید رسیده است . ضمنا جاده ی کاشان به ابوزیدآباد نیز دارای اعتبار شده است . ساداتی نژاد در خصوص جاده قدیم کاشان به قم گفت : با توجه به اینکه ماشین های سنگین بعد از خروج از کاشان از اتوبان کاشان به قم استفاده می کنند که باعث خرابی چشم گیر این اتوبان نیز شده است و دلیل آن یک بانده بودن جاده قدیم است که با پیگیری های شبانه روزی این جاده نیز برای ۲ بانده شدن دارای ردیف ملی شد . کارهای مقدماتی آن از جمله نقشه برداری امسال انجام می شود و در سال آینده ساخت این جاده نیز آغاز می شود . جاده حرم تا حرم که از مشهد اردهال به طرف شهرستان قم احداث می شود یکی از بزرگترین پروژه های راه سازی است که در این دوره در حال شکل گیری و اجرا می باشد . ساخت این جاده در ۴ قطعه اجرا می شود که به زودی کلنگ اولین قطعه که از طرف اردهال است به زمین زده می شود . باید بگویم که احداث این جاده از نگاه گردشگری مذهبی برای مردم شهرستانهای قم و کاشان حائز اهمیت می باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار