دبیر اقتصادی روزنامه اصفهان امروز در جایگاه نخست کشور ایستاد

احمدرضا منزه، دبیر گروه اقتصادی روزنامه اصفهان امروز، برای ششمین بار با کسب جایگاه نخست کشور به عنوان خبرنگار برتر ایران معرفی شد.

دبیر اقتصادی روزنامه اصفهان امروز در جایگاه نخست کشور ایستاد

احمدرضا منزه، دبیر گروه اقتصادی روزنامه اصفهان امروز، برای ششمین بار با کسب جایگاه نخست کشور به عنوان خبرنگار برتر ایران معرفی شد.

به گزارش اصفهان امروز، آئین اختتامیه دومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو؛ محمد خدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ سید محمود دعایی، سرپرست مؤسسه اطلاعات؛ صدیقه ببران، مديرکل روابط عمومي و اطلاع‌رسانی وزارت نيرو؛ محمدمهدی فرقانی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی؛ مدیران رسانه‌های مطرح کشور؛ اساتید و کارشناسان رسانه؛ خبرنگاران؛ مدیران ارشد وزارت نیرو و سایر مسئولان برگزار شد.

آثار متعدد تخصصی از سراسر کشور در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، مقاله، موشن‌گرافی، رادیو، تلویزیون، کاریکاتور و اینفوگرافیک به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

پس از چند مرحله داوری و با پایان قضاوت آثار، «احمدرضا منزه» موفق به کسب جایگاه نخست کشور در بخش «یادداشت» شد و به عنوان خبرنگار و تحلیلگر برتر ایران مورد تجلیل قرار گرفت.

او با آثاری از روزنامه‌‌های «اصفهان امروز» و «رویداد امروز» در این جشنواره به رقابت با سایر رقبا از سراسر کشور پرداخته بود و موفق شد در بخش یادداشت، جایگاه نخست کشور را در این جشنواره معتبر ملی به خود اختصاص دهد.

با توجه به محدودیت‌های ناشی از انتشار ویروس کرونا و در راستای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، مراسم اختتامیه این جشنواره به‌صورت متمرکز در تهران و در سایر استان‌ها به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد. این مراسم در استان اصفهان نیز با حضور مدیران ارشد این استان برگزار شد.

این برای پنجمین سال متوالی است که «احمدرضا منزه»، موفق به کسب جایگاه برتر کشور می‌شود و در جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای ملی و بین‌المللی به عنوان خبرنگار و تحلیلگر برتر ایران مورد تجلیل قرار می‌گیرد. این ششمین موفقیت «احمدرضا منزه» طی سال‌های اخیر در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی به حساب می‌آید. وی یکی از پرافتخارترین خبرنگاران کشور محسوب می‌شود.

کسب چندین عنوان جایگاه خبرنگار برتر در استان اصفهان طی سال‌های اخیر از دیگر موفقیت‌های دبیر گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی به شمار می‌آید.

شایان ذکر است، وزیر نیرو، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مديرکل روابط عمومي و اطلاع‌رسانی وزارت نيرو و رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی از جمله سخنرانان این آئین بودند.

گروه رسانه‌ای رویداد پارسی شامل رسانه‌های متعددی همچون «روزنامه رویداد امروز»، «روزنامه اصفهان امروز»، «پایگاه خبری اصفهان امروز آنلاین» و «پایگاه خبری رویداد ایران» است.

روزنامه اصفهان امروز در حال حاضر و بر اساس آخرین رتبه‌بندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جایگاه نخست روزنامه‌های محلی و استانی سراسر کشور قرار دارد، کسب رتبه هشتم در میان روزنامه‌های خصوصی کشور و رتبه 16 در بین 180 روزنامه کشور از دیگر موفقیت‌های این روزنامه به شمار می‌رود.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در آئین پایانی دومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) گفت: با اتخاذ شیوه‌های جدید، دور شدن از برخی بدمصرفی‌ها و ایجاد آداب مناسب‌تر برای مصرف، جامعه خود را ایمن، واکسینه و تاب‌آور می‌کنیم؛ در این شرایط است که تحریم هم بی‌اثر خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای ما توفیقی است که حداقل سالی یک بار به مناسبت روز خبرنگار گرد هم می‌آییم و با نگاهی به پشت سر، عملکرد سال را در راستای انجام وظایفی که بر عهده داریم و کار مشترکی که به‌ویژه در این روزها در صحنه خدمت‌رسانی به مردم، آگاهی‌رسانی و افزایش تاب‌آوری جامعه بر عهده ماست، مرور می‌کنیم.

وزیر نیرو افزود: ما از نتیجه این بازدهی و مرور هم انرژی می‌گیریم و هم انگیزه‌هایمان افزایش پیدا می‌کند و این که مسیر پیش رو را به‌ویژه در سال پایانی خدمتگزاری دولت تدبیر و امید با کمک همدیگر در جهت خدمت‌رسانی مؤثر به هم‌وطنان طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی گفت: شرایطی که امروز ملت ایران در حال سپری کردن است، در تاریخ سیاسی ثبت و ضبط خواهد شد.

اردکانیان افزود: آنچه که از کار وزارت نیرویی‌ها در دولت و بخش خصوصی دیده شده نتیجه زحماتی است که اصحاب رسانه هم در حفظ این پل ارتباطی داشتند و هم تلاش و فعالیتی است که با هنرمندی در انعکاس نتیجه فعالیت‌های همکاران خودشان در صنعت آب و برق به نام و در کارنامه آن‌ها ثبت و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه گام‌های بسیار بزرگی را با هم شروع کردیم، گفت: بزرگ‌ترین کاری که با کمک هم شروع کردیم و البته بیشتر شما اصحاب رسانه در آن نقش داشتید، گام برداشتن در مسیر اصلاح رویه‌های مصرف در جامعه است.

وزیر نیرو با اشاره به افزایش ۴ درصدی عرضه انرژی در کشور گفت: صادرات انرژی کشور ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: این کار زیر چتر مدیریت مصرف و به مدد مشارکت رسانه‌ها و مردم صورت گرفته است.

اردکانیان گفت: از تحریم‌ها استقبال نمی‌کنیم و هر روز به دنبال خاتمه دادن به این میدان جنگ هستیم و اکنون که تحمیل شده همه فراست‌های خود را به کار می‌گیریم و هر عادت خوبی در زمینه زیست‌محیطی پیدا کنیم، آن را در جامعه نهادینه می‌کنیم.

وی همچنین گفت: کار مشترکی را ابتدا در سازمان دولت و سپس خارج از سازمان دولت به بحث می‌گذاریم و آن بحث تدوین لایحه جدید قانون جامع آب است.

وزیر نیرو یادآوری کرد: ۴۰ سال پیش بعد از پیروزی انقلاب موفق شدیم قانون توزیع عادلانه آب را عرضه کنیم که کار مشترک دولت و مجلس وقت بود؛ البته این قانون، مختص دوره‌ای است که از آن به عنوان دوره مدیریت عرضه یاد می‌کنیم.

وی گفت: بر همین اساس، پایه قانونی را که بتواند دهه‌های پیش رو را پاسخگو باشد خواهیم گذاشت و به لحاظ ساختاری هم سعی می‌کنیم اقتضائات و الزامات مدیریت‌های مبتنی بر حوضه آبریز را فراهم کنیم.

محمد خدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با تأکید بر ضرورت وجود رسانه تخصصی در کشور گفت: دنیای امروز شبیه هیچ دوره‌ای نیست و برخلاف گذشته باید از مخاطب به رسانه برسیم و قدرت اصلی رسانه، قدرت محتواست.

وی اظهار داشت: محتواست که اثر رسانه را می‌تواند به سمت‌وسوی متفاوتی بکشاند. مهارت رسانه باید افزایش یافته و سمت‌وسوی تخصصی پیدا کند تا جایگاه و نقش اصلی خود را به دست آورد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در وزارت ارشاد تمامی تلاش ما بر این است که این بستر رسانه‌ای را به محیط تخصصی هدایت کنیم، ادامه داد: باید رسانه‌‌های متخصص با خبرنگارانی متبحر برای جامعه‌ای که اساسا اولویت آن‌ها مخاطب و تولید آن‌ها متناسب با نیاز مخاطب باشد و مختصات اطلاعات آن‌ها به سمت مختصات موردنیاز مخاطب باشد سوق پیدا کند.

وی گفت: جامعه امروز، جامعه‌ای نیست که در آن کسی دنبال هوادار باشد. این که امروز در فضای مجازی محیط متفاوتی داریم انتخاب ما نیست، انتخابی تحمیل شده بر جامعه جهانی است و این فرصت بسیار مهمی است.

خدادی گفت: با آنچه که انجام داده‌ایم و آنچه که باید انجام دهیم فاصله بسیاری هست و من به سهم خودم در این راستا تلاش خواهم کرد تا به نقطه مطلوب برسیم.


احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار