کیانی: افزایش احتمال برگزاری المپیک توکیو انگیزه‌هایم را بیشتر کرده است

ملی‌پوش تکواندو بانوان ایران گفت: از زمانی که کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که قرار است المپیک برگزار شود، این خبر تاثیر مثبت زیاد روی من گذاشت و انگیزه‌هایم را بیشتر کرد.

ناهید کیانی، در خصوص شرایط تمرینی خود اظهار داشت: به هر حال حضور در اردو باعث می‌شود تمرینات منظم‌تر باشد اما در حال حاضر با شرایط کنار آمدم. در روزهای اول تمرینات انفرادی خیلی سخت بود اما سعی کردم تمرینات را منظم انجام بدهم تا آمادگی خود را برای شروع اردوها حفظ کنم.
وی تصریح کرد: با کادر فنی تیم ملی هر روز در ارتباط هستم و گروه‌هایی در فضای مجازی داریم که تمرینات آنلاین انجام می‌دهیم. در این زمان که شاید برای برخی مربیان زمان استراحت باشد، کادر فنی تیم ملی سنگ تمام گذاشته و شبانه‌روز برای ملی‌پوشان زحمت می‌کشد که باید از آنها تشکر کنم.
کیانی در خصوص شرایط کنترل وزن خود خاطرنشان کرد: فعلا در خصوص وزن مشکلی ندارم اما باید ببینم تصمیم کادر فنی در خصوص وزن من چگونه خواهد بود. هر تصمیمی کادر فنی تیم ملی بگیرد و در هر وزنی که بخواهد، آمادگی حضور در آن وزن را دارم.
وی در خصوص افزایش احتمال برگزاری المپیک توکیو گفت: به شخصه از زمانی که کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که قرار است المپیک برگزار شود، این خبر تاثیر مثبت زیاد روی من گذاشت و انگیزه‌هایم را بیشتر کرد. از روزی که مشخص شد قرار است المپیک برگزار شود، تمرینات بدنسازی خود را حرفه‌ای‌تر آغاز کردم.
ملی‌پوش تکواندو بانوان خاطر نشان کرد: من و سایر هم تیمی‌هایم تمام تلاش خود را برای آماده‌سازی انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه را در مسابقات کسب سهمیه و المپیک بگیریم. می‌خواهیم نشان بدهیم بانوان تکواندوکار تفاوتی با آقایان ندارند و توانایی این را داریم که بهترین مدال‌ها را کسب کنیم.
کیانی با تاکید بر کار سخت خود برای فیکس شدن در ترکیب دو نفره تیم ملی در مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: در هر وزن بانوان مدعیان زیادی برای حضور در تیم ملی حضور دارند اما همه تلاش خود را انجام می‌دهم یکی از دو تکواندوکار مدنظر کادرفنی باشم و در مسابقات کسب سهمیه حضور داشته باشم.
وی در خصوص تصمیم خود برای برگزاری کلاس‌های آموزش تکواندو به صورت آنلاین و ارتباط آن به مسائل مالی گفت: هدفم از برگزاری این کلا‌س‌ها در وهله اول مسائل مالی نبود و بیشتر به دنبال این بودم تا با آموزش تکواندو ذهن خود را درگیر کنم. در روزهایی که درگیری ذهنی‌ام با تکواندو کمتر شده است، برگزاری این کلاس‌ها باعث درگیری هر روزه ذهنم می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار