اصفهان در رشته‌های مچ‌اندازی و پاورلیفتینگ جزو مدعیان کشور است

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان گفت: اصفهان در گذشته در رشته مچ‌اندازی در رتبه‌ای متوسط قرار داشت اما امروز تمام تیم‌های استان در همه رده‌های سنی به مقام قهرمانی کشور رسیده‌اند.

به گزارش تسنیم، حسین یارمحمدیان شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از برترین‌های هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان اصفهان اظهار داشت: در سال 94 و به دعوت مدیرکل ورزش و جوانان استان در انتخابات این هیئت شرکت کردم، در حالی که در آن زمان هیئت بدنسازی تنها یک اتاق داشت و در حال حاضر دارای ساختمانی مجهز است.

وی با بیان اینکه هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان از سال 84 تا 94 کمتر از 30 قهرمانی تیمی داشت، افزود: در طول 4 سال گذشته نزدیک به 200 جام قهرمانی تیمی کسب کرده و 20 قهرمان آسیا و جهان داریم.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان ادامه داد: اعزام هر تیم استان به مسابقات قهرمانی کشور بین 10 تا 20 میلیون تومان هزینه دارد، اما هیچ تیمی نبوده که اعزام نشده باشد و تمام هزینه اعزام‌ها نیز از سوی هیئت تأمین شده است.

وی با بیان اینکه یک ریال از دستگاه‌های دولتی کمک نگرفتیم، گفت: تألیف کتاب حاوی تصاویر تمام قهرمانان اصفهانی بدنسازی و پرورش اندام اصفهان از دهه 30 تا کنون با هزینه حامی مالی از دیگر اقدامات هیئت استان بوده است.

یارمحمدیان با بیان اینکه اصفهان در گذشته در رشته مچ‌اندازی در رتبه‌ای متوسط قرار داشت، بیان کرد: امروز تمام تیم‌های استان در همه رده‌های سنی به مقام قهرمانی کشور رسیده‌اند. همچنین در رشته پاورلیفتینگ همواره جزو 3 تیم برتر کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه استان البرز همواره مدعی قهرمانی در رشته قوی‌ترین مردان کشور بوده است، اضافه کرد: این در حالی است که تیم‌های قوی‌ترین مردان اصفهان در مسابقاتی که به میزبانی کرج برگزار شد قهرمان شدند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان تصریح کرد: در گذشته تنها 2 یا 3 نفر برای هیئت تصمیم‌گیری می‌کردند، در حالی که امروز حدود 100 نفر در کمیته‌های گوناگون هیئت بدنسازی اصفهان فعالیت می‌کنند. چند نفر نیز با وجود اینکه از آنها دعوت شد، علاقه نداشتند با هیئت همکاری کنند.

وی اظهار داشت: در طول 4 سال گذشته به طور متوسط روزی یک برنامه داشتیم، اما تنها یک بار جلسه کمیته انضباطی برگزار کردیم و نگاه ما جذب حداکثری ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام استان بوده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار