فصل دوم "جلال" جلوی دوربین رفت/ آماده شدن برای دهه فجر

فصل دوم سریال تلویزیونی "جلال" در سکوت خبری تصویربرداری‌اش را آغاز کرده تا ایام دهه فجر به آنتن شبکه‌های سراسری برسد؛ کاری که تا آزادسازی سوسنگرد به دست نیروهای قهرمان آذربایجان در جنگ ۸ ساله پیش می‌رود.

"جلال" به فصل دوم رسید و بی‌سر و صدا جلوی دوربین رفت تا خودش را آماده دهه فجرِ تلویزیون کند. "جلال2" با تهیه‌کننده جدید و کارگردانی حسن نجفی این روزها در حال تصویربرداری است. بازیگران جدید به کار اضافه می‌شوند اما عمار تفتی و حمیرا ریاضی و دیگر بازیگران فصل اول در این بخش هم گروه را همراهی می‌کنند.
"جلال" در فصل دوم با قصه‌های جدیدی خودش را به آنتن می‌رساند. از قیام مردم تبریز تا پیروزی انقلاب و از پیروزی انقلاب تا آزادسازی سوسنگرد به دست نیروهای قهرمان آذربایجان در جنگ 8 ساله دفاع‌مقدس پیش می‌رود.
قرار است فصل دوم "جلال" به آنتن دهه فجر امسال برسد. سریالی که فصل اول را هم در ایام دهه فجر تجربه کرد. سریالی تاریخی که سال‌های 1338 تا 1356 شمسی را به‌تصویر می‌کشید؛ مقطعی که قیام مردم آذربایجان شرقی در آن اتفاق افتاد، درامی اجتماعی از رخدادهای اجتماعی که در سال‌های منتهی به 29 بهمن 1356 آذربایجان شرقی که بازیگرانی همچون حمیرا ریاضی، عمار تفتی و برخی دیگر از بازیگران بومی آذربایجان شرقی در آن ایفای نقش کردند.
حسن نجفی کارگردان سریال در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: فصل دوم این سریال 23 قسمتی است و بازیگران جدید اضافه می‌شوند. این مجموعه تلویزیونی فصل‌های سوم و چهارم هم دارد و سرانجام به این زمان خواهیم رسید. قرار است با این سریال چند نسل انقلاب را به نمایش بگذاریم. جلال عنوان فیلم است و ضرورت ندارد حتماً شخصیت اصلی باشد. البته عمار تفتی بازیگر سریال ما در فصل‌های بعدی خواهد بود، یا کاراکترهای دیگری مثل "راضیه"؛ ما سارا و اسماعیل را هم در فصل‌های بعدی خواهیم داشت. این‌که چه اتفاقی برای گروهبان فخاری می‌افتد هم قابل توجه است.
وی افزود:حتماً در لوکیشن‌های متعددی علاوه بر آذربایجان شرقی، این سریال ساخته می‌شود. هنوز به پیروزی انقلاب اسلامی نرسیده‌ایم و این خودش چند قسمت خواهد بود و البته داستان‌هایی که به امروز جامعه خواهیم رسید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار