قبوض کارکرد تلفن ثابت از مهرماه سال جاری حذف می‌شود

در راستای نهادینه‌سازی و تحقق فرایندهای دولت الکترونیک، از مهرماه سال جاری (سیکل چهارم) قبوض کارکرد تلفن ثابت، چاپ و توزیع نمی‌شود.

به گزارش اصفهان امروز، سید مجید صدري با تاکيدبر استفاده بهينه از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونيک خاطرنشان کرد: با تاکيد وزیر محترم ارتباطات و با توجه به ايفاي مسئولیت‌های اجتماعي، شرکت مخابرات ايران قبوض کاغذي کارکرد هزينه تلفن ثابت مشترکين را در تمام استان‌ها و مناطق مخابراتي حذف می‌کند.

مديرعامل شرکت مخابرات ايران صرفه‌جویی صد ميليارد توماني ساليانه هزينه حذف قبوض و به‌کارگیری اين مبلغ در راستاي توسعه شرکت را از اولویت‌های شرکت مخابرات ايران دانست.

او افزود: تمام مشتريان تلفن ثابت در سراسر کشور ازاین‌پس می‌توانند علاوه بر تماس با سامانه ۲۰۰۰ و به‌صورت شبانه‌روزی از خدمات پرداخت قبوض خود استفاده کنند.

مديرعامل شرکت مخابرات ايران، ساده‌سازی ارائه خدمات به مشتريان در کمترين زمان و افزايش سرعت و شفاف بودن عملکرد کليه امور مربوط به دريافت و پرداخت قبوض را از ديگر مزاياي مهم حذف قبوض کاغذي تلفن ثابت عنوان کرد.

او ادامه داد: وب‌سایت شرکت مخابرات ايران به نشاني tci.ir و کد *۲۰۲۰# نيز در اختيار تمام مشتريان قرار دارد و مخاطبان در سراسر کشور می‌توانند ضمن دريافت کارکرد تلفن ثابت خود به‌صورت لحظه‌ای، از همان طريق نسبت به پرداخت اقدام کنند.

سيد مجيد صدري با اعلام اين مطلب که تاکنون در ۸ استان به‌صورت کامل قبوض کارکرد تلفن ثابت حذف شده اظهار داشت: حذف قبوض کاغذي در استان‌های باقی‌مانده با توجه به سیاست‌های مبتني بر تحقق دولت الکترونيک در برنامه آتي شرکت قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار