هشدار مدیریت بحران اصفهان درباره افزایش دما و مصرف انرژی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افزایش محسوس دما در ۴۸ ساعت آینده، بر لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی و مراقبت افراد برای جلوگیری از گرمازدگی تاکید کرد.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایمنا، به افزایش دما در سطح استان از امروز تا روز شنبه یکم شهریور اشاره و اظهار کرد: افزایش دما در ۴۸ ساعت پیش رو به ویژه در مناطق شرق و مرکز اصفهان محسوس‌تر است.
وی بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید کرد و افزود: هم استانی‌ها به ویژه گروه‌های حساس برای جلوگیری از گرمازدگی از قرار گرفتن در برابر تابش مستقیم خورشید خودداری کرده و از لوازم حفاظت فردی در برابر تابش اشعه‌های خورشیدی استفاده کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه مصرف بهینه برق تا نیمه شهریور توسط صنوف مختلف و واحدهای صنعتی ضروری است، ادامه داد: اداره‌ها باید ژنراتورهای برق اضطراری خود را آماده نگه دارند و شهرداری‌ها نیز باید نسبت به صرفه‌جویی برق در روشنایی معابر عمومی و پارک‌ها اقدام کنند.
شیشه فروش با اشاره به افزایش مصرف آب به دلیل گرم شدن هوا و همچنین شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: ضوابط مربوط به مصرف بهینه آب به شهرداری‌ها، صنایع و کشاورزان ابلاغ شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار