۸ ماه است هیچ تمرینی در پیست نداشتم

تنها دوچرخه سوار پارالمپیکی یکی از مشکلات خود را نبود پیست در استان زنجان عنوان کرد و گفت: از زمان شروع ویروس کرونا تا الان به دلیل تعطیلی اردوها هیچ تمرینی در پیست نداشتم و تمریناتم تنها در جاده خلاصه شده است.

مهدی محمدی ، اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام مسابقات آسیایی و جهانی دوچرخه سواری تا پایان سال لغو شده و هیچ مسابقه ای جهت تداوم تمرینات وجود ندارد، جهت حفظ آمادگی بدنی و عدم افت فیزیکی، تمرینات خود را به صورت انفرادی و هر روز به مدت ۴ساعت در جاده ها دنبال می کنم.
وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تا امروز هیچ تماسی از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری و کمیته ملی پارالمپیک نداشتم و تمریناتم را به تنهایی و زیر نظر مربی ام در استان زنجان انجام می‌ دهم.
محمدی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستم، نبود پیست در استان زنجان است. در حالی که از ۲۰ سال گذشته طرح احداث پیست در زنجان مطرح شده، اما در عمل پیشرفتی نداشته است.
وی با تاکید بر اینکه حتی حاضر به تداوم تمرینات خود در پیست سیمانی نیز هستم، تصریح کرد: من حتی به پیست سیمانی هم راضی هستم تا تمریناتم متوقف نشود، با توجه به خطراتی که در جاده وجود دارد سعی می کنم در روز ۴ ساعت در جاده رکاپ بزنم که البته بیشتر استقامتی و هوازی است.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی خود که به عنوان یک معضل در تمرینات و زندگی ورزشی او خودنمایی می کند، افزود: یکی از مشکلاتی که من با آن مواجه هستم مشکل مالی هست. طوری که ماه پیش به خاطر تهیه دوچرخه مجبور شدم وام بگیرم تا بتوانم یک دوچرخه به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای انجام تمرینات در رشته تایم تریل خریداری کنم. الان نیز مجبورم یک روز در میان سر کار بروم تا اقساط این دوچرخه را پرداخت کنم.
وی گفت: در حاضر هزینه‌ خرید تجهیزات دوچرخه به حدی سنگین است که اگر یک لاستیک دوچرخه خراب شود، باید ۵۰۰ هزارتومان برای تعویض آن پرداخت کنم. با این حال هیچ وقت کم کاری نکرده و با وجود کمبود امکانات تمرینات خود را مرتب انجام می دهم تا با آمادگی جسمانی و روحی خوبی در مسابقات آینده حضور داشته باشم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار