قاسمی‌نژاد: نکونام می‌تواند در اروپا مربیگری کند

محمد قاسمی‌نژاد هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد که جواد نکونام می‌تواند در اروپا مربیگری کند.

محمد قاسمی‌نژاد ، در خصوص عملکرد فوق‌العاده تیم فوتبال فولاد در لیگ نوزدهم گفت: در نیم فصل دوم همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را داشت ولی در این راه خیلی سختی کشیدیم که آخرش با لذت همراه بود. ما دو ماه در اردو بودیم و برای رسیدن به سهمیه واقعا تلاش کردیم، ما ثابت کردیم همه چیز پول و ستاره نیست و خیلی از تیم‌ها بودند که بیشتر هزینه کردند ولی فولاد نشان داد که با زحمت، تلاش و انگیزه می‌توان به سهمیه رسید.
وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش با تمجید از کادر فنی و مدیریت باشگاه فولاد تاکید کرد: جواد نکونام با سخت‌کوشی و میل به کسب موفقیت، نقش مهمی در نتایج فولاد داشت و البته باید از زحمات تک تک همکاران نکونام هم تشکر کنم. ایشان یک مربی بسیار خوب است که حتی می‌تواند در اروپا هم مربیگری کند. از آقای محمدی مدیرعامل کارخانه و همچنین سعید آذری هم تشکر می‌کنم که به بازیکنان همیشه انگیزه می‌داد و همیشه در کنار تیم بود.
قاسمی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که «آیا قرار است فصل بعد هم در فولاد بماند؟» خاطرنشان کرد: قرارداد من با فولاد تمام شده ولی اولویتم ماندن در اینجا است و اگر مرا بخواهند با افتخار در این تیم می‌مانم. فعلا که بعد از این همه سختی دوست دارم استراحت کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی برایم رخ دهد. این موفقیت را هم به مردم خوزستان و هواداران فولاد تبریک می‌گویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار