افزایش ۴۹ درصدی تردد در محورهای شمالی کشور نسبت به روزهای گذشته

جانشین رئیس پلیس راه راهور گفت: تردد وسایل‌نقلیه در محورهای شمالی کشور شامل هراز، چالوس، فیروزکوه و تهران ـ قزوین در دو روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد و نسبت به روزهای گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ ایوب شرافتی؛ درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ چالوس محدوده‌های شهرستانک، نساء، تونل کندوان، پل زنگوله نیمه‌سنگین اما در طول محور پرحجم و روان است.
جانشین رئیس پلیس راه راهور افزود: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه‌راهی چلاو تا تونل شماره یک سنگین اما طول محور پرحجم و روان است.
این مقام انتظامی از ترافیک پرحجم در مسیر جنوب به شمال فیروزکوه خبر داد و تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین به رشت، ورودی شهرهای منجیل و رودبار نیمه‌سنگین و در طول محور مقطعی پرحجم اما روان است.
به گفته وی، ترافیک در آزادراه تهران ـ کرج از پل کلاک تا پل فردیس، در آزادراه کرج ـ قزوین از پل فردیس تا پل حصارک و در آزادراه قزوین ـ کرج از پل استاندارد تا پل فردیس نیمه‌سنگین است.
شرافتی، از جوی آرام و ترافیکی روان در سایر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و با اشاره به افزایش قابل‌توجه تردد در محورهای شمالی در دو روز گذشته، خاطرنشان کرد: تردد وسایل‌نقلیه در محورهای برون‌شهری در روز چهارم شهریور 17 درصد و در روز پنجم شهریور هشت درصد کاهش، نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.
جانشین رئیس پلیس راه راهور بیان کرد: همچنین تردد وسایل‌نقلیه در محورهای شمالی کشور شامل هراز، چالوس، فیروزکوه و تهران ـ قزوین در دو روز گذشته (چهار و پنج شهریور 99) نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد و نسبت به روزهای گذشته 49 درصد افزایش داشته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار