گیتی پسند در کشاکش عبور از بحران

سه هفته از فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران سپری‌شده و در میان شگفتی تیم سن ایچ ساوه با سه پیروزی بر صدر جدول تکیه زده است. تیمی که فصل پیش به رتبه‌ای بهتر از پنجمی جدول نرسید و هرگز در میان مدعیان قهرمانی جایگاهی نداشته است.

از سوی دیگر دو مدعی صاحب‌نام رقابت‌ها یعنی مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان هنوز نتوانسته‌اند در حد و اندازه‌های مدعیان قهرمانی ظاهر شوند به‌ویژه گیتی پسند که در پایان هفته سوم رتبه‌ای بهتر از هفتمی جدول را در اختیار ندارد. سرخ‌پوشان اصفهانی که دو فصل است گوی رقابت را به تیم مس سونگون واگذار می‌کنند در فصل جاری با کنار گذاشتن رضا لک و جذب حمید بی‌غم سرمربی تیم قهرمان فصل گذشته باهدف طلسم شکنی وارد رقابت‌ها شدند. پروژه دیگر گیتی پسندی‌ها برای قهرمان جذب ستاره‌های فوتسال ایران بود. رقابت اصلی گیتی پسندی‌ها در جذب بازیکنان سرشناس فوتسال ایران هم با مس سونگون بود. در این میان چند بازیکن کلیدی تیم تبریزی به نماینده سرخ‌پوش اصفهان پیوستند تا گیتی پسندی‌ها با تدارکی مناسب آماده ورود به لیگ برتر فوتسال شوند.

تساوی عجیب مقابل رقیب هم استانی

گیتی پسندی‌ها لیگ برتر فوتسال را با تساوی مقابل هایپر شاهین‌شهر آغاز کردند. رقیب گیتی پسند که برای نخستین بار حضور در لیگ برتر فوتبال را تجربه می‌کند و در حالی مقابل رقیب به میدان رفت که گمانی زنی از برتری بی‌دردسر گیتی پسند حکایت داشت. اما جریان بازی به‌گونه‌ای متفاوت دنبال شد و هایپر شاهین‌شهر با تمام توان مقابل گیتی پسند ایستاد تا یک امتیاز شیرین را از نایب‌قهرمان فصل پیش به دست آورد. بازی با حملات گیتی پسند آغاز شد، اما این تیم‌ هایپر بود که در دقیقه سوم توسط ابراهیم حسینی به گل رسید، حسینی در یک حرکت تیمی زیبا و با یک ضربه با دقت دروازه سپهر محمدی را باز کرد. در ادامه گیتی پسند حملات پردامنه خود را برای جبران گل خورده خود انجام داد که بی‌نتیجه ماند. در دقیقه ۱۷ و روی یک غافلگیری تیم‌ هایپر شاهین‌شهر روی توپ برگشتی که توسط سپهر محمدی دفع شد توسط حسین قپانچی به گل دوم خود دست‌یافت تا در نیمه نخست شاهد یک شگفتی باشیم. در فاصله ۲۰ ثانیه به پایان نیمه نخست تیم گیتی پسند صاحب یک ضربه پنالتی از روی نقطه دوم شد که ضربه محکم سعید احمد عباسی با واکنش زیبای محمد نویدبخش گلر تیم ‌هایپر همراه بود تا این دیدار همچنان با نتیجه دو بر صفر به سود هایپر باقی بماند. نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که شاگردان بی‌غم نیاز مبرم به گل داشتند و حملات پردامنه خود را بر روی دروازه نویدبخش آغاز کردند. سرانجام حملات قرمز پوشان گیتی پسند نتیجه داد و سعید احمدعباسی گل نخست گیتی پسند را به ثمر رساند تا امید‌های شاگردان بی‌غم برای به‌تساوی کشیدن دیدار دوچندان شود. تیم فوتسال گیتی پسند در دقیقه ۱۴ و توسط مرتضی عزتی به گل رسید تا بازنده این دیدار نباشد. تیم‌هایپر در دقیقه ۱۸ نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد که با واکنش محمدی این ضربه به کرنر رفت. تیم‌هایپر که در نیمه دوم خسته به نظر می‌رسید در فاصله دو دقیقه به انتهای دیدار گل سوم را نیز روی ضربه دقیق سعید احمد عباسی از پشت محوطه جریمه دریافت کرد تا برد نیمه نخست را با شکست در پایان دیدار عوض کند. درحالی‌که یک دقیقه به انتهای این دیدار مانده بود تیم‌هایپر توسط کامبیز گمرگی به گل رسید تا این دیدار درنهایت با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسد. این نتیجه نشان داد گیتی پسندی‌ها برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتسال مسیر بسیار دشواری را پیش رو خواهند داشت.

شکست سنگین در اهواز

بازی دوم نماینده سرخ‌پوش اصفهان مقابل رقیب قدیمی که به‌گونه‌ای لقب گربه سیاه را برای گیتی پسند پیداکرده است واقعیت‌های دیگری را آشکار کرد. این‌که اگر شاگردان بی‌غم خیلی زود چاره کار نکنند نه‌تنها قهرمانی دوباره در لیگ برتر فوتسال برای آن‌ها آرزوی دست‌نیافتنی خواهد شد بلکه کسب رتبه‌ای شایسته در جدول هم دشواری‌های خاص خودش را خواهد داشت شکست سنگین سه بر صفر مقابل حفاری اهوازی نتیجه غیرقابل‌باور دو از ذهن بود که در هفته دوم برای گیتی پسند رقم خورد. اما هفته سوم برای نماینده اصفهان همان‌گونه پیش رفت که آن‌ها می‌خواستند برتری با نتیجه 10 بر دو مقابل آذرخش بندرعباس امیدها را دوباره زنده کرد بلکه گیتی پسندی‌ها از خواب غفلت بیدار شوند. این پیروزی پر گل در حالی رقم خورد که به نظر می‌رسید گیتی پسندی‌ها بازی سختی را پیش رو داشته باشند. به‌هرحال با این امتیاز تیم اصفهانی به عدد چهار رشید تا آن‌ها با چند پله صعود در جدول جایگاه هفتمی را صاحب شوند. گیتی پسندی هفته بعد باید محمد سیمای قم در خانه حریف پیکار کنند. تیمی که با دو پیروزی و یک شکست در رتبه سوم جدول جای گرفته و به نظر نمی‌رسد حریف دست‌وپابسته برای گیتی پسند باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار