در گرم ترین فصل سال بدرخشید

آرایش کردن در فصل تابستان خیلی هم راحت نیست چون گرمای هوا باعث تعرق بیشتر پوست می شود و بر همین اساس باعث می شود که در طول روز چند ساعت بیشتر نتوانید آرایش را روی پوست خود نگه دارید و به اصطلاح روی صورت ماسیده می شود و پاک می شود.اما نباید تصور کنید نمی توانید در این فصل یک آرایش زیبا و خوب داشته باشید با ما همراه شوید تا ترفندهای آرایش در فصل تابستان را به شما آموزش دهیم.

در گرم ترین فصل سال بدرخشید

ده نکته آرایشی در تابستان:

نکته ۱: کرم های ضدآفتاب برای همه فصل ها لازم است.

نکته ۲: از آب سرد برای شستشو قبل و بعد از آرایش استفاده کنید.
نکته ۳ : استفاده از کرم مناسب جنس پوست، استفاده از کرم های بدون چربی برای پوست های چرب و استفاده از پرایمر باعث جذب چربی

نکته 4: اگر دمای هوای بالا باعث جمع شدن عرق و تجمع چربی روی صورتتان شد برای اینکه از بهم خوردن آرایش جلوگیری کنید از پدهای خشک که رطوبت اضافی صورت را جمع می کنند بصورت نقطه ای استفاده کنید.

نکته 5 :در فصل تابستان باتوجه به عرق ریزی که در منافذ پوست رخ می دهد و باعث پاک شدن مواد آرایشی می شود پس بهتر است از لوازم های آرایشی ضدآب در آرایش چشم که نقطه جلب توجه صورت است و بیشتر دیده می شود استفاده کنیم. خط چشم و ریمل های ضدآب با خاصیت چسب مانندی که دارند هیچ وقت در اثر گرما پخش نمی شوند، استفاده از سایه های پودری روی پلک باعث ماندگاری خط چشم می شود.

نکته 6 :خط چشم ضدآب را جایگزین مداد های چرب چشمی کنید، از مدادهای چشمی خشک برای فرم دادن چشم و ابرو می توانید استفاده کنید، برای رنگ ابرو از رنگ های روشن استفاده شود.
نکته 7 :استفاده از رنگ های نارنجی، طلایی، مشکی برای آرایش صورت در تابستان مناسب نیست، رنگ های شاد و روشن را برای آرایش گونه و لب ها انتخاب کنید.
نکته8: از رنگ های ملایم برای رژگونه استفاده کنید. با برس مخصوص رژگونه را بزنید و با پد پنکیک پخش کنید تا با مخلوط شدن رنگ رژ گونه و رنگ پوست گونه ها طبیعی تر به نظر آیند و مصنوعی نشود.
نکته 9: مدل موهای بسته و شنیون های ساده در این فصل بهتر از مدل های باز و شلوغ است.
نکته 10 :رنگ موهای گرم مثل (قرمز،شرابی،فندقی و...)مناسب فصل تابستان نیست بهتر است موهایتان را به رنگ های روشن در بیاورید؛رنگ دودی هم پیشنهاد خوبی برای تابستان است.-
آموزش آرایش چشم
مهمترین بخش آرایش صورت،آرایش چشم است که می تواند به چهره شما زیبایی صدچندانی ببخشد. با آرایش صحیح چشم و ابروها می توانید تیره گی و پف زیر چشمهایتان را مخفی کنید و یا کاری کنید که چشم هایتان درشت تر به نظر برسد.اما قبل از آرایش چشم حتما این نکات را رعایت کنید:
ا.آب زیاد بنوشید
2.اگر به لوازم آرایشی حساسیت دارید از انواع ضد حساسیت استفاده کنید.
3.به اندازه کافی بخوابید نه بیشتر و نه کمتر
4.اگر چشمانتان به آرایش حساسیت دارد حتما قطره چشمی را فراموش نکنید
5.اگر می خواهید لنز بگذارید قبل از شروع آرایش آن را در چشمانتان قرار دهید
در زیر جدیدترین مدل های آرایش چشم را که برای تابستان واقعا مناسب است برایتان ارائه کرده ایم:
اگر چشمان روشنی دارید بهتر است بر مژه هایتان خیلی مانور دهید و با ریمل های مشکی پر رنگ جلوه چشمانتان را بیش از پیش کنید.اگر چشمان رنگی تان درشت است از خط چشم پهن استفاده کنید و مژه مصنوعی نیز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.اگر چشمانتان ریز تر است مژه مصنوعی های کامل برایتان گزینه خوبی نیست و مژه تکی را جایگزین کنید.
این سبک آرایش غلیظ بیشتر برای مجالس خیلی رسمی مناسب است.اگر فاصله چشم و ابروی شما زیاد است حتما این مدل آرایش را امتحان کنید.باید مطمئن شوید که سایه شما کیفیت بالایی دارد و پخش نمی شود در غیر این صورت بخش زیر چشمتان خیلی سریع پخش می شود چون زیر چشم مرطوب تر است.
اگر چشمان گردی دارید این مدل خط چشم به شما کمک می کند تا چشمتان کشیده تر به نظر برسد.ناگفته پیداشت که این مدل خط چشم برای چشم های کشیده مناسب نیست و کشیدگی آن ها را بیش از حد می کند.
سایه های شاینی و براق فعلا مد است و انگار قرار هم نیست به این زودی ها از مد بیوفتد.پس با استفاده از آنها جذابیت چشمانتان را صد چندان کنید

آموزش چسباندن مژه مصنوعی مرحله به مرحله

مرحله ۱: مژه مصنوعی ها را از جعبه در آورید.
با استفاده از انگشت اشاره یا شست دو سر انتهایی مژه را بگیرید و به پایین متمایل کنید.به آرامی آن را به اندازه یک سانتی متر با دست بالا و پایین ببرید.
این کار باعث کشیده شدن آن شده و آن را از سفت بودن بیش از حد در می آورد. در عین حال این کار کمک می کند تامژه ها بهتر به روی پلک بنشیند.

مرحله ۲: مژه مصنوعی را اندازه بزنید. قبل از اینکه به مژه‌ها چسب بزنید باید مطمئن شوید که بلند تر از چشم‌های شما نیستند. مژه مصنوعی را روی چشمتان بگذارید و اگر درازتر از چشمتان بود آن‌ را بچینید.باید دقت کنید که از کجا مژه های طبیعی شما شروع شده (از گوشه داخلی) و اضافه آن را ازگوشه خارجی اندازه بگیرید.

مرحله ۳: کمی از چسب مژه را بر روی یک سطح تمیز بریزید. به طور مستقیم از داخل تویوپ چسب به مژه ها نزنید. چرا که مقدار زیادی چسب خارج می شود و مژه ها را خراب می کند.

با هر وسیله ای که دوست دارید می توانید چسب را به مژه بزنید (می توانید از قسمتی از موچین و یا از خلال دندان برای زدن چسب استفاده کنید).

توجه داشته باشید که لایه نازکی چسب به آن بزنید ولی در قسمت های انتهایی مژه کمی چسب بیشتر بزنید، چرا که نقاطی است که به راحتی چسب باز می شود.

مرحله ۴: با موچین مژه را بلند کنید، آن را در وسط نگه دارید. موچین را تا خط مژه ببرید ولی نه آنکه با چسب آن برخورد کند.

دشوار است که مستقیم به آینه نگاه کنید و مژه ها را بچسبانید.
راحت ترین روش آن است که بنشینید یا کامل بایستید و کمی سر خود را به سمت عقب کج کنید،
تا وقتی که مستقیم نگاه می کنیدچشم هایتان مسلط شود و بهتر خط مژه خود را ببینید.مژه را تا جایی که می توانید نزدیک خط مژه ببرید.باید آنها را بر روی پلک قرار دهید نه بر روی مژه هایتان.پیش از آنکه به پوست بچسبانید ، خطوط آن را کنترل کنید تا در ابتدا و انتهای مژه های طبیعی خودتان باشد.

مرحله ۵: به محض آنکه مژه ها با خط مژه های خودتان هم تراز شد.با موچین ابتدای مژه ها رابگیرید و به پلک فشار دهید.
بازهم یادآوری می کنیم که آن را بر روی خط طبیعی مژه قرار دهید و نزدیک مجرای اشک نباشد وگرنه در تمام مدت آبریزش چشم و احساس فشار بر روی چشم را خواهید داشت.باید فضای کوچکی خالی باشداین کار را سریع انجام دهید تا چسب خشک نشود. این کار را در کل خط مژه مصنوعی انجام دهید و با موچین کمی به پوست فشار دهید تا بچسبد.برای اطمینان از محکم شدن آن از یک قلمو و یا یک ابزار اسفنجی استفاده کرده و به روی کل خط مژه بکشید تا کامل بر روی پوست محکم شود.

مرحله ۶: یک الی دو دقیقه صبر کنید تا چسب کامل خشک شود.

مرحله ۷: در این مرحله می توانید از خط چشم مایع یا مداد وهمین طور سایه تیره رنگ مانند (قهوه ای یا مشکی) استفاده کنید.
اگر از سایه چشم استفاده می کنید ، مقداری از پودر آن را در نزدیکی خط مژه بزنید تا خط مژه مصنوعی را بیشتر با مژه های طبیعی خود هماهنگ کنید.

ریمل بزنید. با اینکار مژه‌های طبیعی و مژه مصنوعی با هم ترکیب می‌شوند و طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. می‌توانید از ریمل مشکی، قهوه‌ای یا خاکستری تیره استفاده کنید.



در فیلم زیر می توانید یکی از مدل های آرایشی لایت برای تابستان را مشاهده کنید

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار