فرهاد مجیدی و ساکت الهامی در آستانه یک رکورد ماندگار در فوتبال

استقلال و تراکتور در حالی به فینال جام حذفی رسیدند که مربیان جوان دو تیم نخستین سال سرمربیگری خود را تجربه می‌کنند.

فینال سی و سومین دوره مسابقات جام حذفی کشور از ساعت ۱۸:۱۵ روز پنجشنبه ۱۳ شهریور در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود و در پایان این دیدار مشخص می شود استقلال برای هشتمین بار قهرمان این مسابقات می‌شود یا تراکتور برای دومین بار.

دو تیم در حالی در این دوره از مسابقات به دیدار پایانی رسیده‌اند که وجه اشتراک‌هایی روی نیمکت دارند. سرخابی‌های تهران و تبریز فصل را با مربیان نامدار خارجی آغاز کردند و در ادامه راه هدایت تیم شان را به مربیان جوان داخلی سپردند.

سرخ پوشان تبریز در این فصل با مصطفی دنیزلی و آبی‌های تهران با آندره استراماچونی وارد مسابقات شدند که در ادامه راه ساکت الهامی و فرهاد مجیدی جای این دو مربی اسم و رسم دار خارجی را گرفتند.

مجیدی و الهامی در حالی به فینال جام حذفی رسیدند که در لیگ هم رقابت تنگانگی با یکدیگر داشتند و در نهایت هم با قرار گرفتن در رده های دوم و چهارم به کار خود خاتمه دادند.

مجیدی و الهامی پیش از این هر دو در استقلال و تراکتور به عنوان سرمربی موقت کار کردند و بعد از آن برای نخستین بار سرمربیگری را تجربه کردند و در اولین تجربه طولانی مدت خود تیم شان را به فینال جام حذفی رسانده‌اند.


هر کدام از دو تیم استقلال و تراکتور به قهرمانی جام حذفی برسند، مربی آن تیم توانسته در اولین سال مربیگری‌اش یک مقام قهرمانی به دست آورد که این اتفاق خوبی برای آنهاست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار