سعادتمند: اگر در جام حذفی قهرمان نشویم، قطعا روی گزینه‌های دیگر برای هدایت استقلال فکر می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امیدوارم در فینال قهرمان شویم و اگر در فینال حتی یک درصد نتیجه نگیریم قطعا روی گزینه‌های دیگر فکر می‌کنیم.

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جلسه اعضای هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: جلسه در ۲ - ۳ محور بررسی شد. باید بگویم این روز‌ها درگیر پرداخت بدهی ارزی و ریالی هستیم و در جلسه امروز مباحث تامین منابع مالی را داشتیم تا ببینیم منابع را باید از کجا بدست بیاوریم تا پرداخت‌ها انجام شود.
او‌ ادامه داد: تمامی طلب بویان را تسویه کردیم و پرونده او بسته شد. درباره پرونده شفر بحث‌های خوبی داشتیم و امیدوارم از چهارشنبه یا شنبه هفته آینده بتوانیم این پرونده را هم حل و فصل کنیم. امروز شکایت لکیچ (دستیار سابق فرهاد مجیدی) به دست ما رسید.
مدیر عامل باشگاه استقلال توضیح داد: درباره بازی فینال جام حذفی که پیش رو داریم با اعضا بحث کردیم. درباره سفر بازیکنان استقلال به قطر و برخی صورت جلسه‌ها بحث و گفت‌وگو کردیم چرا که ما در حال واگذاری باشگاه به بخش خصوصی هستیم و باید خیلی از اسناد بررسی شود تا گزارش حسابرسی را انجام دهیم.

در حال حاضر فرهاد مجیدی سرمربی تیم ما است

سعادتمند درباره بازگشت استراماچونی و اینکه مجیدی اعلام کرده پس از باری فینال دیگر در استقلال نیست گفت: تمام تفکر اعضای هیئت مدیره بر این است تا برای فینال عزم خود را جزم کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و به هواداران جام اهدا کنیم. در حال حاضر فرهاد مجیدی سرمربی تیم ما است و او امروز هم در تمرین حضور داشت و حتی به خاطر باشگاه و موفقیت تیم او را برای نهار دعوت کردم که به نوعی مجیدی درگیر کاری بود و اینکه می‌گویند او دعوت مرا رد کرده درست نیست و انشاالله برای موفقیت تیم قدم بر می‌داریم.
او درباره اینکه اگر مجیدی پس از فینال دیگر روی نیمکت ننشیند گزینه بعدی برای هدایت آبی پوشان چه کسی خواهد بود؟ ادامه داد: فرهاد مجیدی مربی تیم است و با ما قرارداد دارد. او پایبند به قراردادش خواهد بود و به کارش ادامه می‌دهد، اما اگر اتفاقی هم رخ دهد قطعا در هیئت مدیره با خود او جلسه خواهیم گذاشت.
او درباره اینکه آیا مجیدی می‌تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند گفت: من چنین نکته‌ای را در قراردادش ندیدم و قطعا در خانواده صحبت می‌کنیم تا مشکل حل شود.

مذاکرات ما همچنان با استراماچونی بر سر کسر قراردادش ادامه دارد

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره سفر خود به ایتالیا توضیح داد: بر اساس مصوبه هیئت مدیره در تاریخ ۶ مرداد ماه بنده را ملزم کردند به ایتالیا بروم و مذاکرات با سفارت از طریق وزارت ورزش انجام شده بود تا بتوانیم پرونده‌ها را در فیفا حل کنیم و تلاشمان بر این بود یک بخش طلب استراماچونی را پرداخت و پرونده را از فیفا خارج کنیم که به جا‌های خوبی هم رسیدیم و مذاکرات همچنان ادامه دارد. ما دنبال این بودیم با پرداخت بخشی از طلب این مربی پرونده را از فیفا خارج کنیم و سپس سراغ تقسیط، تخفیف و سایر موارد برویم.
او درباره جذب بازیکنان جدید گفت: با ۲ باشگاه لیگ برتری کاملا و رسما مکاتبه کردیم و با بازیکنانی که قرارداد دارند صحبت کردیم. سعی کردیم بازی‌ها تمام شود و به طور حرفه‌ای با بازیکنان وارد مذاکره شویم. در حال حاضر هم اعضای باشگاه به دنبال جذب بازیکنان هستند.

فهرستی از سوی سرمربی برای جذب بازیکنان نداشته ایم

سعادتمنددرباره اینکه آیا جذب بازیکنان طبق لیست درخواستی مجیدی است یا باشگاه بیان کرد: چون مسابقات فرسایشی شد بنابراین فرصتی نداریم تیم را قوی کنیم به همین منظور با ۶،۷ بازیکن مطرح کشورمان وارد مذاکره شدیم. فهرستی از سوی سرمربی نداشته ایم و تلاش می‌کنیم از بین بازیکنانی که در لیگ ما بهترین بودند از طریق کمیته نقل و انتقالات بازیکنان را جذب کنیم.
سعادتمند درباره دلخوری مجیدی بابت اینکه وی برد دربی را به سرمربی تبریک نگفته است، بیان کرد: در آستانه مسابقات هستیم و حتی امروز وی را دعوت کردم. مجیدی جزو شناسنامه‌های باشگاه است و به وجود او افتخار می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره غرامت استراماچونی گفت: استراماچونی در متنی که به فیفا داده غرامت را مشخص کرده است. مذاکرات ما بر این اساس بوده که طلب را پرداخت کنیم تا پرونده از فیفا خارج شود.
او درباره اینکه خبرنگاران ایتالیایی از بازگشت استراماچونی به ایران می‌گویند بیان کرد: حق قانونی باشگاه است، استقلال بزرگ است و ما باید بزرگی کنیم.. بر اساس قوانین و شیوه نامه هایی که یک باشگاه حرفه داری دارد باید بزرگ باشیم. امیدوارم در فینال قهرمان شویم و اگر در جام حذفی یک درصد نتیجه نگیریم قطعا روی گزینه‌های دیگر فکر می‌کنیم.

استراماچونی یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال است

سعادتمند درباره لیست آسیایی استقلال گفت: لیست را به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده ایم و برای تغییر چند روزی فرصت داریم.
او درباره گزینه‌های خارجی سرمربیگری گفت: با توجه به نرخ ارز صلاح نیست، اما استراماچونی یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال است. در نشست ما هیچ خبرنگاری حضور نداشت و بحث این خبر‌ها گمانه زنی است. ما بر اساس صحبتی که داشتیم نظرمان این بود همه چیز محرمانه باشد و روی مفاد قرارداد بود.
او درباره اینکه آیا همچنان با مجیدی قهر هست یا خیر گفت: من با هیچ فردی قهر نیستم و خواهش می‌کنم این موارد اعلام نشود، چون همه یک تیم هستیم و در روز بازی هم در کنار کادر فنی هستیم و انشاالله برای قهرمانی به مشهد می‌رویم.
سعادتمند درباره اینکه بازیکنان به دلار برای عقد قرارداد پول می‌خواهندگفت: باشگاه استقلال به هیچ عنوان به دلار با هیچ بازیکنی قرارداد امضا نمی‌کند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار