تعیین وقت رسیدگی به پرونده طراحان سایت سکه ثامن

وکیل مدافع مالباختگان پرونده سکه ثامن از تعیین وقت رسیدگی به اتهامات متهمان ردیف سوم و چهارم پرونده، در شعبه ۱۰۶۴ دادگاه کیفری دو تهران در ۲۴ ابان ماه سال جاری خبر داد.

رسول کوهپایه زاده در باره آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن گفت: در مرحله دادسرا نسبت به دو متهم که از طراحان سایت سکه ثامن بوده‌اند، قرار منع تعقیب صادر شده بود که به وکالت از موکلین و شکات پرونده نسبت به قرار منع تعقیب اعتراض کردم و اعتراض پذیرفته و قرار منع تعقیب نقض و دستور جلب به دادرسی صادر شد.
وی افزود: نهایتا پرونده سکه ثامن در خصوص متهمان ردیف سوم و چهارم پرونده که از طراحان سایت سکه ثامن هستند آماده بر گزاری جلسه رسیدگی در ۲۴ ابان ماه سال جاری است.
کوهپایه زاده گفت: با توجه به اینکه شکات پرونده نزدیک به ۳ هزار نفرند دادگاه تاکید کرده جهت لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وضعیت کنونی بیماری کرونا نیازی به حضور شکات نیست و حضور وکیل شکات در جلسه کفایت می کند.
۱۳ خردادماه سال جاری کوهپایه زاده از تایید رای بدوی پرونده سکه ثامن خبر داد و گفت: متهم اصلی در دادگاه بدوی به ۱۵ سال حبس و دو سال تبعید بعد از اتمام مدت حبس و دو سال ممنوعیت از اشتغال به مشاغل مرتبط با فعالیت در زمینه های ارز و طلا و سکه و فعالیت‌های آنلاین کسب و کار در فضای مجازی محکوم شده بود که دادگاه تجدیدنظر هم این رای را تایید کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار