بازگشت دوچرخه‌های انبار شده شهرداری اصفهان از پارکینگ به سطح شهر

مدیر توسعه حمل و نقل پاک شهرداری اصفهان گفت: دوچرخه های انبار شده در پارکینگ آیت الله ارباب شهرداری اصفهان به زودی به چرخه حمل و نقل اشتراکی منتقل می شود.

محمد پور ابوطالب با اشاره به واگذاری ایستگاه‌های دوچرخه شهرداری اصفهان از دو سال گذشته به بخش خصوصی اظهار داشت: بخش خصوصی موظف شد تا در راستای تأمین دوچرخه‌های کلان شهر اصفهان اقدام کند.

وی افزود: در کلان شهر اصفهان بالغ بر ۵۰ ایستگاه دوچرخه وجود دارد که پس از واگذاری به بخش خصوصی دوچرخه‌های شهرداری به پارکینگ خیابان آیت الله ارباب منتقل شد.

وی بیان داشت: در آینده نزدیک دوچرخه‌های انبار شده در پارکینگ خیابان آیت الله ارباب به چرخه حمل و نقل اشتراکی دوچرخه بازخواهد گشت تا مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در تمام پارکینگ‌های شهر اصفهان دوچرخه موجود است تا مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد، تصریح کرد: در تمام ادارات دولتی، شهرداری‌ها و سازمان‌های اجرایی برای تردد شهروندان، دوچرخه در نظر گرفته شده است و حتی به تقاضا دانشگاه‌های دولتی و آزاد در تأمین دوچرخه پاسخ داده‌ایم که این دوچرخه‌ها مورد استفاده دانشجویان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار