برگزاری غیرحضوری کلاس های دانشگاه اصفهان

کلاس‌های درس دانشگاه اصفهان به دلیل قرار گرفتن اصفهان در وضعیت قرمز کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون آموزشی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه مبنای کار این مرکز علمی در ترم نخست سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ بر برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس نظری است گفت: آمادگی برگزاری حضوری کلاس‌ها را در صورت تغییر شرایط کرونایی داریم.
یوسف شاقول افزود: ثبت نام و پذیرش دانشجویان برای سال تحصیلی جدید دانشگاه اصفهان از پانزدهم شهریور آغاز می‌شود و شروع کلاس‌ها نیز از بیست و نهم شهریور است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری حدود چهار هزار کلاس درس در هر هفته به صورت مجازی در دانشگاه اصفهان برای ترم تحصیلی جدید پیش‌بینی شده گفت: با توجه به عوامل مختلف از جمله تجربه جدیدی که در آموزش مجازی به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا پیش آمد و مشخص شدن تکلیف مسائلی مانند کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی، ترم تحصیلی گذشته و زمان ورود نمرات دانشجویی کمی طولانی شد.
شاقول با بیان اینکه در ترم تحصیلی گذشته حدود نود درصد کلاس‌های غیر حضوری به صورت آنلاین (برخط) برگزار شد افزود: در این نیم ترم برای دروس عملی و آزمایشگاهی با هماهنگی معاونت دانشجویی، خوابگاه‌ها با ظرفیت یک سوم تا یک چهارم با هدف حفظ سلامتی دانشجویان و با هماهنگی گروه‌های آموزشی در نظر گرفته شده است.
معاون آموزشی دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه کلاس‌های درس دانشجویان تازه وارد از اوائل آبان آغاز می شود افزود: پایان این ترم تحصیلی اواخر دی و آغاز ترم دوم سال جاری از چهارم بهمن خواهد بود.
دانشگاه اصفهان با ۱۵ هزار دانشجو و ۶۵۰ عضو هیات علمی، از دانشگاه‌های جامع و برتر کشور است.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار