دادستان‌های رومانی مدعی شدند :قاضی منصوری خودکشی کرده است

دادستان‌های رومانی مدعی شدند قاضی منصوری با پرتاب خود از طبقه پنجم هتل محل اقامت وی در بخارست، خودکشی کرده است.

خبرگزاری رویترز اعلام کرد دادستان‌های رومانی امروز جمعه مدعی شدند غلامرضا منصوری، قاضی فراری ایرانی با پرتاب خود از طبقه پنجم هتل محل اقامت وی در بخارست، پایتخت این کشور خودکشی کرده است.
غلامرضا منصوری یکی از متهمان پرونده فساد موسوم به پرونده اکبر طبری بود که در زمانی که برای معالجه در رومانی به سر می‌برد، در حادثه‌ای کاملا مشکوک کشته شد.
پلیس اینترپل ایران بلافاصله از اینترپل رومانی درخواست بررسی و پیگیری ماجرای مرگ مشکوک قاضی منصوری را کرده بود.
دادستانی بخارست بعد از مختومه اعلام کردن پرونده مرگ قاضی منصوری در بیانیه‌ای اعلام کرد او تنها مشتری هتلی بوده که در آن اقامت داشته است.
در این بیانیه آمده است قاضی منصوری با پرتاب کردن خودش از طبقه پنجم این ساختمان به زمین برخورد کرده و در همان لحظه جانش را از دست داده است.
روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران روز یکم مرداد اعلام کرد جسد قاضی غلامرضا منصوری متهم ردیف نهم مرتبط با پرونده معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه به کشور منتقل شد.
جسد نامبرده پس از اجرای تشریفات قانونی و انتقال از کشور رومانی به ترکیه و سپس از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شد که بلافاصله با دستور معاون دادستان تهران جهت تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.
در گزارش پزشکی قانونی آمده است: با معاینه دقیق جسد و تصویربرداری و اقدامات پزشکی و تشخیصی صورت پذیرفته مشخص شد اولاً بر اساس ظواهر، جسد متعلق به آقای غلامرضا منصوری است، ثانیاً بررسی‌ها حاکی است که از مکان بلندی سقوط کرده است، چرا که شکستگی در سر و صورت و تنه (کتف راست و چپ و استخوان‌های صورت) با تصویر برداری رویت شد.
در ادامه نمونه‌های سم شناسی و آسیب شناسی اخذ شد و جهت احراز هویت علمی نمونه DNA از جسد اخذ تا با حضور اولیای دم تطبیق نمایی شود؛ لذا علت اصلی فوت پس از نتیجه آزمایشات اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار