بادامکی‌: مرادمند جزو بهترین مدافعان ایران است/ شهر خودرو شرایط سختی در آسیا دارد

مدیر تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت: با ورود بازیکنان جدید به تیم، هماهنگی میان آنها مقداری زمانبر است و شرایط سختی در آسیا داریم.

حسین بادامکی اظهار داشت: بعد از اینکه فصل قبل به اتمام رسید با صحبت با مسئولان باشگاه و مهدی رحمتی، به عنوان مدیر تیم فوتبال شهر خودرو مشغول به کار شدم و شرایط نیز مناسب است و بی‌میل نبودم وارد این عرصه شوم البته هدف اصلی کمک به تیم شهر خودرو است.
مدیر تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت: بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا فوق‌العاده سخت است؛ بازیکنانی از تیم جدا شده و بازیکنان جدید اضافه شده و می‌شوند و تلاش می‌کنیم بهترین یارگیری را داشته باشیم و قطعا هماهنگی بازیکنان جدید مقداری زمانبر است.
بادامکی تاکید کرد: در مورد جدایی بازیکنان باید شرایط بازیکن را در نظر گرفت؛ آقای سرلک دو سه روزی است از ما جدا شده‌اند در مورد آقای مرادمند نیز مباحثی وجود دارد اما هنوز قطعی نشده اما باید خواسته بازیکن و آینده وی را نیز در نظر گرفت.
وی ادامه داد: امیدوارم در صورت جدایی بازیکنان، جایگزین‌های خوبی داشته باشیم زیرا توقع از شهر خودرو به دلیل نتایج دو فصل اخیر بالا است.
مدیر تیم فوتبال شهر خودرو عنوان کرد: تمام مذاکره صورت گرفته با بازیکنان، با نظر باشگاه بوده و علاوه بر استقلال و پرسپولیس، تیم‌های دیگری نیز خواهان مرادمند هستند زیرا وی یکی از بهترین مدافعان شهر خودرو است.
بادامکی گفت: مرادمند فعلا با ما در حال تمرین است و فکر می‌کنم بازی‌های آسیایی نیز با ما باشد؛ مرادمند بازیکن بسیار خوبی است و یکی از بهترین مدافعان ایران است و حقش حضور در تیم ملی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار