حرفه ای ها چطور هتل رزرو می کنند؟

فراهم کردن مقدمات سفر برای افراد حرفه ای که مسافرت را بخش مهمی از زندگی می دانند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این دسته از افراد به همان اندازه که برای انتخاب مقصد سفر حساسیت دارند، در فراهم کردن مقدمات آن نیز دقت می کنند. سامانه رزرو هتل اقامت 24 در ادامه چند نکته که این دسته از افراد برای انتخاب و رزرو هتل به آن توجه می کنند را معرفی خواهد کرد. اطلاع از این نکات می تواند راهنمای خوبی برای داشتن اقامت بهتر در سفر باشد.

حرفه ای ها چطور هتل رزرو می کنند؟

فراهم کردن مقدمات سفر برای افراد حرفه ای که مسافرت را بخش مهمی از زندگی می دانند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این دسته از افراد به همان اندازه که برای انتخاب مقصد سفر حساسیت دارند، در فراهم کردن مقدمات آن نیز دقت می کنند. سامانه رزرو هتل اقامت 24 در ادامه چند نکته که این دسته از افراد برای انتخاب و رزرو هتل به آن توجه می کنند را معرفی خواهد کرد. اطلاع از این نکات می تواند راهنمای خوبی برای داشتن اقامت بهتر در سفر باشد.

امکانات هتل را جدی بگیرید

در بسیاری از مواقع ترس از گران بودن هتل ممکن است باعث رزرو هتل های بی کیفیت گردد و در نتیجه روزها و ساعات خوبی را در سفر تجربه نخواهید کرد. امکانات موجود در اتاق ها و سایر بخش های هتل به شدت بر کیفیت سفر تاثیرگذار هستند و باید با توجه به بودجه ای که مد نظر دارید، بهترین گزینه ها را انتخاب نمایید. در سفر به شهری مانند تهران اگر به دنبال تجربه سفرهای ارزان هستید، بهتر است هتل های 3 ستاره و یا هتل آپارتمان ها را بعد از بررسی امکانات و شرایط موجود در آنها انجام دهید. برای آن دسته از افرادی که سفرهای لوکس را ترجیح می دهند، رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران و یا هتل استقلال و سایر هتل های 5 ستاره مناسب باشد. هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از جدیدترین و لوکس ترین هتل های تهران است که برای افرادی که سفرهای تجاری دارند بسیار مناسب خواهد بود.

همیشه این نکته را بخاطر داشته باشید که دو هتل با قیمت های تقریبا مشابه ممکن است از نظر امکانات با هم تفاوت زیادی داشته باشند. افراد حرفه ای قبل از سفر زمان کافی را برای مقایسه هتل ها از جوانب مختلف اختصاص می دهند.


توجه به موقعیت مکانی هتل

تصور اشتباهی که اغلب افراد درباره هتل دارند، انتخاب آن بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی می باشد. هر شخص باید هتل را بر اساس هدف از سفر، روحیات و خواسته های خود انتخاب کند. به عنوان مثال اگر هدف از سفر به مشهد زیارت می باشد، در نتیجه باید هتل های نزدیک به حرم مانند هتل مدینه الرضا مشهد ، هتل الماس، هتل جواد و غیره را انتخاب کنید. در مقابل، اگر قصد دارید در مرکز شهر اقامت داشته باشید، می توانید برای نمونه هتل هما، هتل پارسیان و سایر هتل ها در اقصی نقاط شهر را رزرو نمایید. این شما هستید که باید موقعیت مکانی بهتر را بر حسب شرایط خود انتخاب کنید.

هتل را در زمان مناسب رزرو کنید

افرادی که سفر را به عنوان بخش مهمی از زندگی می دانند، همیشه کوله بار سفرشان آماده است، اما در انتخاب زمان و تاریخ سفر دقت زیادی دارند. این دسته از افراد می دانند که قیمت ها در روزهای اوج سفر و یا پیک (high season) با رشد زیادی همراه هستند. منظور از قیمت در اینجا هزینه رزرو هتل، خرید بلیط و حتی خرید از بازارهای مقصد مورد نظر می باشد.

برای تجربه سفرهای لوکس اما ارزان بهترین کار سفر در روزهایی می باشد که دیگران قصد سفر ندارند. به عنوان مثال، در رزرو هتل های داخلی مخصوصا برای شهرهای توریستی مانند مشهد، کیش، اصفهان و شیراز، در ایام نوروز شاهد بالا رفتن قیمت ها خواهید بود. بعد از اتمام تعطیلات نوروز زمان بسیار مناسبی برای لذت بردن از سفرهای ارزان و اقامت در هتل های عالی با قیمت های باور نکردنی خواهید بود.


اصطلاحات هتلداری را بشناسید

در صنعت هتلداری اصطلاحات خاصی به کار میرود که گاهی عدم شناخت آنها می تواند مشکلاتی را برای مسافران به همراه داشته باشد. به عنوان مثال باید بتوانید منظور از اتاق دبل و توئین را به خوبی متوجه شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید. همچنین باید بدانید که check in چه تفاوتی با check out دارد. اگر با این اصطلاحات آشنایی ندارید، بهتر است بدانید که اتاق های دبل به اتاق ها با یک تخت دو نفره گفته میشود و توئین منظور اتاق های دو نفره با دو تخت مجزا می باشد. check in همان زمان تحویل گرفتن اتاق توسط مسافر است و به تحویل دادن اتاق check out گفته میشود.

با کمی جستجو در اینترنت با سایر اصطلاحات که برای رزرو هتل ضروری می باشند آشنا خواهید شد.


از هزینه های جانبی هتل غافل نشوید

هزینه های سفر تنها به خرید بلیط و رزرو هتل و خرید سوغات و هزینه تردد خلاصه نمیشود، بلکه نوع رفتار شما در هتل نیز بر گران یا ارزان بودن سفر تاثیر گذار است. افراد حرفه ای که تجربه زیادی در رزرو هتل دارند، به خوبی اطلاع دارند که بسیاری از امکانات تفریحی و رفاهی هتل رایگان نیست. مواد غذایی و نوشیدنی های موجود در مینی بار یکی از اصلی ترین مواردی هستند که می توانند بر گران بودن سفر تاثیر بگذارند. برخلاف تصور اغلب افراد این مواد غذایی و نوشیدنی ها رایگان نمی باشند. ترانسفر فرودگاهی، استفاده از سالن بدنسازی، استخر و زمین های بازی و سایر تفریحات با توجه به نوع هتل هر یک دارای قیمت خاصی هستند.

قبل از رزرو هتل به رایگان یا غیر رایگان بودن وعده های غذایی دقت کنید، چون ممکن است حتی وعده صبحانه نیز هزینه بر باشد. در فرآیند رزرو اینترنتی هتل اگر دقت داشته باشید در لیست امکانات وعده های غذایی رایگان مشخص میشوند.


اول رزرو، بعد سفر

اگر حتی یک مرتبه تجربه سفر را داشته باشید، قطعا به این نتیجه رسیده اید که شروع سفر بدون رزرو هتل یکی از بزرگترین اشتباهات خواهد بود. عدم شناخت و آشنا نبودن با آدرس ها و هتل های مقصد سردرگمی بسیار بدی را در ابتدای ورود به شهر مورد نظر به همراه دارد. علاوه براین، فاصله زیاد بین هتل ها و خستگی و نداشتن زمان کافی برای مقایسه گزینه های مختلف از نظر قیمت و امکانات، در نهایت منجر به انتخاب نامناسب خواهد شد. با رزرو اینترنتی هتل می توان تمام هتل ها را در یک نگاه با هم مقایسه و با خیال آسوده بهترین گزینه را انتخاب و رزرو کرد.

علاوه بر انتخاب هتل با کیفیت، در رزرو آنلاین هتل این فرصت در اختیارتان قرار میگیرد تا هتل را بسیار ارزان تر از قیمت واقعی آن رزرو کرد. سامانه رزرو هتل اقامت 24 به عنوان اولین رزرواسیون هتل های داخلی بخاطر داشتن قرارداد بلند مدت با اکثر هتل ها، تخفیف های بسیار مناسبی را دریافت نموده و در نتیجه با قیمت ارزان هتل ها را به مسافران ارائه می دهد. پوشش هتل های داخلی، هتل آپارتمان، ویلا و اقامتگاه های سنتی در سراسر ایران و فراهم کردن شرایط مناسب برای رزرو هتل با قیمت ارزان و پشتیبانی 24 ساعته باعث شده است تا اقامت24 انتخاب حرفه ای ها باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار