فعالیت ۶۵ شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات در شهرستان سمیرم

۶۵ شعبه اخذ رای ۲۱ شهریور در شهر و روستا شهرستان سمیرم آرای مردم را در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمع آوری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار سمیرم گفت: از این تعداد ۳۴ شعبه ثابت و ۳۱ شعبه سیار هستند.
محمد رضا عسگریان افزود: رای گیری امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از شیوع ویروس و سلامت مردم در شعب اخذ رای با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود به همین خاطر هر شعبه یک رابط بهداشتی دارد تا اصول بهداشتی رعایت شود.
وی گفت: بیش از ۵۳ هزار نفر از جمعیت شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند و دو هزار نفر دست اندرکار شامل عوامل اجرایی نظارتی و انتظامی کار رای گیری را در شعب اخذ رای اجرا می‌کنند.
فرماندار سمیرم به شرایط افراد برای رای دادن اشاره کرد و افزود: افرادی می‌توانند در شهرستان رای بدهند که مرحله قبل در سمیرم رای داده باشند یا هیچ کجا رای نداده باشند.
عسگریان گفت: با شورا‌های عشایر نیز هماهنگی شده است تا عشایری که شرایط رای دادن در شهرستان را دارند بتوانند با حضور پای صندوق‌ها رای بدهند.
وی افزود: دور دوم انتخابات با رقابت بین دو کاندید که به مرحله دوم راه یافتند اجرا می‌شود و این دو کاندید تبلیغات ستادی ندارند و تنها از طریق رسانه ملی و فضای مجازی تبلیغات می‌کنند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار