استعفای محمد بنا در نشست فدراسیون کشتی بررسی می‌شود

مسئولان فدراسیون کشتی طی هفته آینده در خصوص استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی تشکیل جلسه خواهند داد.

بعد از اعلام استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی که با ارسال پیامک به رئیس فدراسیون و خداحافظی در گروه واتس آپی کادر فنی تیم ملی صورت گرفت، فدراسیون کشتی موضع بسیار خنثی و متفاوتی را نشان داد.
هر چند با توجه به واکنش فدراسیون کشتی نسبت به این تصمیم، می توان دریافت مسیر استعفای محمد بنا کاملا هموار است و بعید به نظر می رسد اصراری بر ماندن او صورت بگیرد، اما قرار است هفته آینده نشست ویژه ای برای بررسی این موضوع تشکیل شود.
گفته می شود محمدرضا طالقانی رئیس اسبق و عضوهیات رئیسه فدراسیون کشتی بیش از هر مسئول دیگری به دنبال منصرف کردن محمدبناست و در نظر دارد این موضوع را در نشست هفته آینده با جدیت پیگیری کند.
به گزارش خبرنگار مهر، اوایل هفته گذشته محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در اقدامی غیر قابل پیش‌بینی، پیغامی را در گروه واتس آپی کادر فنی تیم ملی منتشر کرد که نشان دهنده استعفای او بود. بنا در این گروه، صراحتا از فرنگی‌کاران و مربیان حلالیت طلبید و اعلام کرد دیگر هیچ سمتی در تیم ملی کشتی فرنگی ندارد.
این اقدام «آقای خاص» در حالی صورت گرفت که وی یک روز قبل در نشست ویژه ای با حضور حمید سوریان و سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی حضور یافت تا در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی تصمیم گیری کند. جلسه ای که نتایج آن چندان باب میل محمد بنا نبود و دلیل اصلی استعفای او خوانده شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار