آقای پناهیان! عجب دوستان با معرفتی دارید

روزنامه آفتاب یزد در گزارشی کنایه‌آمیز به اظهارات پناهیان؛ واعظ مشهور به ادعای داشتن خانه میلیاردی واکنش نشان داد.

روزنامه آفتاب یزد در گزارشی کنایه‌آمیز به اظهارات پناهیان؛ واعظ مشهور به ادعای داشتن خانه میلیاردی واکنش نشان داد.
آقای پناهیان! عجب دوستان با معرفتی دارید
این روزنامه در یادداشتی با عنوان «آقای پناهیان! عجب دوستان با معرفتی دارید» نوشت:
* چندی پیش خبری مبنی بر شراکت حجت الاسلام علیرضا پناهیان با یک کارخانه دار و همچنین داشتن خانه میلیاردی در منطقه دو تهران در فضای مجازی منتشر و سروصدای زیادی به پا کرد. اکنون او در یکی از وعظ‌هایش به این ابهامات پاسخ داده است. پاسخی که نشان از تائید داشتن این خانه میلیاردی دارد.
* او گفته است: من یک واحد آن خانه را بیشتر ندارم آن هم با هدیه رفقا؛ مانند امام خمینی که هدیه‌ای زندگی می‌کردند و مقام معظم رهبری که با هدیه رفقایش زندگی میکنند من هم اینگونه زندگی می‌کنم. ما هیچ‌وقت دنبال پول درآوردن نبودیم من اگر قرار باشد همه جزئیات زندگی‌ام را بگویم مردم برایم اعانه جمع می‌کنند.
* حالا این اظهارات پناهیان مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و واکنش‌های جالب آنها را در پی داشته است به خصوص آنکه پناهیان گفته است که این خانه هدیه رفقاست.
* یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «اون وقت من به همه رفیقام رو انداختم بیان ضامن شن یه وام 50 تومنی از بانک بگیرم هرکس به طریقی پیچوندالله‌وکیلی تا الان هم وام نگرفتم»
* کاربری دیگر نوشته‌: « ملت دوست دارن ما هم دوست داریم همه آویزون»، «پس چرا دوستای ما فقط بلدن پول قرض بگیرن»، «خدایا چند فقره دوست هدیه‌دهنده به ما هم عنایت بفرما ترجیحا هدیه‌دهنده ملک»، «‌ای بابا چه دوستای با معرفتی دارن همشون».

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار