وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه‌ در 2 روز آینده وزش باد شدید در شمال شرق و شرق کشور خواهیم داشت، گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در سواحل خزر و استان اردبیل، کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود.

به گزارش فارس فریبا گودرزی‌ در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز خصوصاً در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق اردبیل، آذربایجان شرقی و گیلان همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، غرب هرمزگان، برخی مناطق فارس و دامنه های زاگرس مرکزی در استانهای چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و غرب اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در دو روز آینده در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل، غرب مازندران، گیلان، برخی مناطق زاگرس مرکزی نظیر چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب شرق لرستان، رگبار پراکنده در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه‌ در روزهای یکشنبه و دوشنبه وزش باد شدید در شمال شرق و شرق کشور نیز خواهیم داشت، ادامه داد: روز سه شنبه ۲۵ شهریور در شمال آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی رشد ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
گودرزی گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری نفوذ جریانات شمالی در سواحل خزر و استان اردبیل را داریم که موجب بارش باران خواهد شد و وزش باد همراه با کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در این مناطق پیش بینی می‌شود، ضمن آنکه دریای خزر مواج خواهد بود.
کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۵ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.
وی گفت: فردا ۲۳ شهریور آسمان تهران کمی ابری به تدریج افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و فرداشب آسمان تهران صاف است، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۲ و ۲۰ درجه خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار