احمدی: جدایی بازیکنان صنعت نفت همه چیز را نشان می‌دهد

مصطفی احمدی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با گلایه از شرایط این باشگاه، از مسئولان خواست به زردپوشان آبادانی توجه کنند.

مصطفی احمدی ، درباره جدایی‌اش از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: همه می‌دانند تیم ما در فصل گذشته با چه مشکلاتی روبه‌رو بود و جدایی بازیکنان صنعت نفت هم همه چیز را نشان می‌دهد. ما به شدت با مشکل مالی مواجه بودیم و از لحاظ امکاناتی هم شرایط خوبی نداشتیم. در فصل گذشته هیچ‌کس از صنعت نفت حمایت نکرد و فقط مدیرعامل بود که زحمت می‌کشید و دنبال حل مشکلات بود.
وی ادامه داد: ما بهترین نتایج تاریخ صنعت نفت را گرفتیم، اما یک ریال پاداش ندادند. خیلی‌ها از جمله نماینده مجلس هم فقط حرف می‌زدند و به وعده‌های خود عمل نکردند. صنعت نفت فصل گذشته خیلی تنها بود و فقط برای دلخوشی خود و خوشحالی هواداران بازی می‌کردیم. ما که جدا شدیم، اما از مسئولان می‌خواهم به فکر این تیم باشند و شرایط را درست کنند. واقعاً هواداران چه گناهی دارند که تیم‌شان به این حال و روز افتاده است؟ من بابت دو فصل پیش از باشگاه طلب دارم و از مسئولان می‌خواهم که مطالباتم را پرداخت کنند.
هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: چند پیشنهاد خیلی خوب دارم و تا چند روز دیگر، تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار