پس از بازی با الاتحاد، تیم‌های تعدیلی ذوب آهن مشخص خواهد شد

جمشیدی سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: باید به بودجه‌ای که داریم نگاه کنیم و امسال تیم‌هایی را تعدیل خواهیم کرد که این موضوع را به بعد از برگزاری بازی الاتحاد موکول کرده‌ایم.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص جلسه هیئت‌مدیره و مشخص شدن تیم‌های تعدیل شده باشگاه، اظهار کرد: باید به بودجه‌ای که داریم نگاه کنیم و امسال تیم‌هایی را تعدیل خواهیم کرد که این موضوع را به بعد از برگزاری بازی الاتحاد موکول کرده‌ایم.
وی در پاسخ به اینکه آیا جانشین پیمان صداقت نیا در هیئت‌مدیره مشخص‌شده است یا خیر، گفت: مشخص کردن جانشین ایشان از سوی مدیریت کارخانه است و به‌ زودی اعلام خواهد شد.
سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن درباره محل برگزاری بازی‌های تیم فوتبال بانوان نیز، تصریح کرد: ابتدا باید مشخص شود چه تیم‌هایی خواهیم داشت. هنوز وضعیت تیم‌ها مشخص نیست. بنده یک رأی در هیئت‌مدیره دارم و تکلیف این موضوع با تصویب رأی تمامی اعضا مشخص می‌شود.
جمشیدی پیرامون آخرین وضعیت تیم هندبال ذوب‌آهن که در حال حاضر تمرین می‌کند، اظهار کرد: به‌طور قطع در هندبال تیمداری خواهیم کرد. امسال انتظار کسب مقام از این تیم را داریم. سال گذشته به دلیل دیر بسته شدن تیم انتظاری نداشتیم، اما اکنون تمرینات خود را به‌ موقع آغاز کرده‌اند و تیم مناسبی بسته شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار