امامی: بنا خسته بود و چالشی میان او و فدراسیون کشتی وجود نداشت

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت چالشی میان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با مدیران فدراسیون وجود نداشته است.

محمدابراهیم امامی درباره بازگشت محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: مشکل و چالشی در میان نبود و بحث قهر هم مطرح نبوده است. در خانواده بزرگ کشتی گاهی ممکن است برای بهتر پیش بردن اهداف کشتی، صحبت‌هایی مطرح شود. بنا یکی از بزرگان کشتی است و نسبت به سمتی که دارد، احساس مسئولیت می‌کند. او پیامی به دبیر و سایر مربیان تیم ملی فرستاد که مبنی بر استعفا یا سایر چالش‌های موجود در ورزش نیست.
وی با اشاره به تعطیلی تمرینات تیم‌های ملی کشتی تصریح کرد: در این شرایط کرونا که اردوها هفت ماه تعطیل است، بنا خسته شده که به او حق می‌دهیم. ما در سال المپیک هستیم و اتحادیه جهانی کشتی گفته احتمال برگزاری مسابقات جهانی یا لغو آن وجود دارد. اکنون در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌بریم؛ به خصوص در کشتی که شرایط بحرانی است.
سخنگوی فدراسیون کشتی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره نشست روز گذشته (دوشنبه) بنا با مدیران فدراسیون کشتی بیان کرد: دعوت بنا را نباید به حساب این بگذاریم که او قهر کرده است. هدف از دعوت او، تقدیر از خانواده‌های شهیدان شهید و محمد پورهنگ بود. علیرضا دبیر و حمید سوریان از بنا دعوت کردند و او هم پذیرفت.
امامی درخصوص اینکه بنا تلفن همراه خود را هم خاموش کرده بود و مشکلی میان او و فدراسیون کشتی وجود داشت، خاطرنشان کرد: اسم مشکل را نیاورید. شما هم اگر خسته شوید، شاید تلفن همراه خود را خاموش کنید. ما اردویی نداریم که دسترسی به بنا الزامی باشد و اردوها تعطیل است. کشتی‌گیران در شهرهای خود تمرین می‌کنند و توسط مربیان تیم ملی کتنرل می‌شوند. بنا استعفای کتبی هم نداد و پیام او بر اثر خستگی بود. بنا صحبت‌هایی با دبیر و سوریان درخصوص ادامه مسیر داشت و جای نگرانی نیست. او در خدمت ورزش اول کشور است و ادامه می‌دهیم تا به موفقیت‌های مورد انتظار مردم برسیم.
وی در مورد زمان آغاز لیگ‌های کشتی بیان کرد: لیگ کشتی فرنگی 8 مهر و لیگ کشتی آزاد، 10 مهر آغاز می‌شود. این تاریخ‌ها طبق جلساتی که داشتیم، قوت دارد و امیدوارم در تهران به بهترین شکل شاهد برگزاری مسابقات باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار