شهردار شاهین‌شهر برکنار شد

سخنگوی شورای اسلامی شاهین‌شهر گفت: بارأی اکثریت اعضای شورای اسلامی این شهر حمید عشقی از سمت شهرداری شاهین‌شهر برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، پرستو جهانگیری شامگاه سه‌شنبه پس از برگزاری جلسه استیضاح شهردار شاهین‌شهر اظهار کرد: بارأی اکثریت اعضای شورای اسلامی این شهر حمید عشقی از سمت شهرداری شاهین‌شهر برکنار شد.

سخنگوی شورای اسلامی شاهین‌شهر افزود: در این جلسه اعضای شورا بر این اساس که شهردار شاهین‌شهر در این شهر سکونت ندارد، بر اساس بند دال ذیل تبصره 4بند یک ماده 80 و ماده 90قانون تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران مصوب سال 75 و اصلاحات بعدازآن حمید عشقی را از سمت مدیریت شهرداری برکنار کرد.

وی خاطرنشان کرد: اکثریت شورا به حمیدرضا فدایی، معاون فعلی خدمات شهری شهرداری به‌عنوان سرپرست شهرداری شاهین‌شهر رأی دادند.

به گزارش فارس، برکناری حمید عشقی، شهردار پیشین در حالی صورت گرفت که 4 نفر از اعضای شورای شهر موافق عزل وی بودند، سه عضو دیگر این شورا در اعتراض به این رأی که شهردار پیشین از دو ماه پیش در این شهر سکونت دائمی داشته است جلسه شورا را به اعتراض ترک کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار