اصفهان نیازمند یک سالن اختصاصی بسکتبال است

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: سالن فعلی که در اختیار هیئت قرار دارد جوابگوی نیاز بسکتبال اصفهان نیست و امیدوارم با مشخص شدن یک مکان مناسب، مجموعه ورزشی برای بسکتبال در خور شهر اصفهان احداث کنیم.

جواد داوری در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهان، درباره شرایط و آخرین برنامه‌های هیئت بسکتبال استان اصفهان اظهار داشت: هیئت بسکتبال استان در اواخر مردادماه میزبان دومین دوره المپیاد نخبگان بسکتبال کشور است که این رقابت‌ها با حضور ورزشکاران 30 استان کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه و آمایش رشته بسکتبال این رقابت‌ها در 4 شهرستان گلپایگان، شهر اصفهان، شهرضا و مبارکه برگزار می‌شود و مرحله نهایی آن نیز در اصفهان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان در حال حاضر میزبان مسابقات مینی‌بسکتبال دختران قهرمانی کشور است که تیم اصفهان با پیروزی برابر تهران مقام قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد. سایر تیم‌های استان نیز در تمرینات خود به سر می‌برند تا برای دیدارهای پیش‌رو آماده شوند.

وی درباره اماکن ورزشی و امکانات سخت‌افزاری هیئت بسکتبال استان اصفهان بیان کرد: شهر اصفهان از نظر امکانات سخت‌افزاری در رشته بسکتبال با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو است، چون امکانات سالنی اصفهان بسیار محدود است.

داوری ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا شرایطی ایجاد کنیم که از طریق بخش خصوصی اقدام به ساخت یک مجموعه تخصصی برای بسکتبال استان کنیم. سالن فعلی که در اختیار هیئت قرار دارد جوابگوی نیاز بسکتبال اصفهان نیست و امیدواریم با مشخص شدن یک مکان مناسب مجموعه ورزشی بسکتبال در خور شهر اصفهان احداث کنیم.

وی درباره شرایط مالی هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط دشواری که برای بیشتر هیئت‌ها و فدراسیون‌های ورزشی به وجود آمده است، هیئت بسکتبال اصفهان نیز از این ماجرا مستثنی نیست و امیدواریم شرایط بهبود پیدا کند.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان درباره آخرین وضعیت تیم بسکتبال مردان ذوب‌آهن اصفهان و اینکه آیا این تیم در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کند یا خیر، اظهار داشت: با صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن انجام دادم مایل به تیم‌داری در این فصل هستند، اما با کمبود بودجه مواجه شده‌اند و بودجه آنها 50 درصد کمتر شده است.

داوری ادامه داد: شرایط به وجود آمده در تشکیل تیم بسکتبال ذوب‌آهن تأثیرگذار است و بیشتر بودجه این باشگاه به تیم فوتبال اختصاص پیدا می‌کند. امیدواریم با توجه به استقبال بسیار مناسب از سوی جوانان اصفهانی در فصل گذشته شاهد تیم‌داری ذوب‌آهن با بازیکنان بومی در این فصل باشیم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار