نوری: تابع تصمیمات وزارت ورزش هستم/ نامه‌ام به معنای استعفا نیست

رئیس فدراسیون نجات غریق در خصوص استعفایش از ریاست این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.

ایلخان نوری در حاشیه مراسم پاکسازی دریاچه آزادی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم و خوشحالم که با همت قایقرانی و نجات غریق یک روز خوب را برای دو فدراسیون قایقرانی و نجات غریق و قهرمانان داریم.
وی افزود: امروز در خدمت قهرمانان دو فدراسیون هستیم. آنها چند روز است که مشغول پاکسازی این دریاچه پیر هستند. در روز پایانی و امروز همه مسئولین و بزرگان ورزش و محیط زیست دعوت شدند تا تقدیری از این عزیزان که به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند، انجام بدهیم.
رئیس فدراسیون نجات غریق عنوان کرد: این کار در بُعد بین‌المللی و جهانی برای کشورمان حائز اهمیت است. گزارشات اقدامات گذشته را برای فدراسیون جهانی فرستادیم و آنها نیز از ایران تقدیر کردند.
نوری درخصوص اینکه علی‌نژاد معاون وزیر ورزش عنوان کرده استعفای او از ریاست فدراسیون نجات غریق پذیرفته شد، گفت: وقتی علی‌نژاد حرفی را می‌زند، این دستور او است. قبل از حضور در فدراسیون از مریدان او بودم. با توجه به مصلحت ورزش و فدراسیون نجات عریق در نامه‌ای به وزارت ورزش و وزیر درخواست کردم در موردم تصمیم‌گیری کنند و منتظر تصمیم وزارت ورزش هستم.
وی ادامه داد: در نامه‌ای که به وزارت ورزش و وزیر نوشتم، از زحمات آنها تشکر کردم. من ادامه دهنده راه میرسلیم بودم. از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و جامعه ورزش که همیشه من را حمایت کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم. من خواستار این شدم بر اساس مصلحت تصمیم‌گیری کنند و تابع تصمیم‌گیری عزیزان ورزش کشور هستم. من برای خدمت‌گزاری آمدم و تا آخر عمر مدیون این کشور هستم.
وی در پاسخ به این پرسش که استعفا داده است یا خیر؟ گفت: من واگذار کردم به وزارت ورزش و تابع تصمیم وزارت ورزش هستم و این به معنی استعفا نیست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار