درخشش در مجالس با کفش های جذاب

سال های سال است که استفاده از انواع کفش های پاشنه بلند برای ز نان به شدت رواج یافته و کمتر خانمی را می توان یافت که به استفاده از این کفش های جذاب علاقه نداشته باشد.کفش های پاشنه بلند هم اندام را بهتر نشان می دهد و هم در جذاب شدن استایل فرد نقش موثری دارد به همین دلیل همواره مورد توجه واقع شده است.اما معمولا خانم ها تجربیات ناخوشایندی در زمینه استفاده از کفش های پاشنه بلندی که روزی بر پا کرده اند و پاهایشان آسیب دیده، در ذهن دارند به همین منظور نکاتی در زمینه استفاده از این کفش ها بیان می کنیم.

نکاتی برای انتخاب کفش پاشنه بلند مناسب

-عده ای تصور می کنند هر چه پاشنه‌ی کفش بلندتر باشد، زیباتر است،که این تصور غلطی است. مهم این است که پاشنه‌ی هماهنگ با لباس، موقعیت و متناسب با پای خود را بیابید. پاشنه‌ی خوب ویژگی هایی دارد که قبل از خرید کفش باید آنها را بدانید.

-هرچه فاصله‌ی پاشنه تا کفی پنجه کفش بیشتر باشد، کنترل تعادل سخت‌تر و تحمل وزن شما بر روی پاشنه غیرممکن‌تر می‌شود. محور پاشنه‌‌ی کفش شما دقیقا باید در مرکز پاشنه پا قرار بگیرد. پاشنه‌های باریک به طور معمول این ویژگی را دارند اما برای آنکه از این موضوع به ویژه در خریدهای اینترنتی مطمئن شوید به بالای پاشنه‌ی کفش نگاه کنید. اگر پاشنه در این قسمت یک خمیدگی به سمت داخل داشته باشد، یعنی محور آن به مرکز پاشنه‌ی شما نزدیک تر است.

-این نکته را نیز در نظر بگیرید که هر چه سطح مقطع پاشنه‌ی شما وسیع‌تر باشد، ثبات بیشتری دارد و قدم برداشتن با آن راحت‌تر است. همچنین کفش‌های پاشنه‌ پهن، برای قدم برداشتن بر روی سنگفرش‌های ناهموار و کفپوشی ناصاف مناسب‌تر هستند. پس اگر برای یک میهمانی در یک باغ خرید می‌کنید، فکر پاشنه‌های باریک را از سر بیرون کنید.

-اگر مچ پای شما بزرگ است فکر کفش‌هایی که بند آنها به دور مچ پا می پیچد را از سر بیرون کنید چون تمام توجه اطرافیان را به پای شما جلب می‌کند. هرچند که این کفش‌ها بسیار دوست داشتنی به نظر می‌رسند اما سعی کنید بیشتر به سراغ کفش‌های پشت باز، با یک بند کوچک در قسمت عقب مچ بروید که کف پا و روی پای شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

-اگر پای شما کوتاه است کفش با بند T شکل نخرید، چون پاهای شما را کوتاه تر و عرض آن را بیشتر نشان می‌دهد. همچنین کفش هایی که بند مچی دارند، کفش های ایده آل شما نخواهند بود. به دنبال کفش های انگشتی روباز و یا پاشنه های بلند باشید که پای شما را بلندتر نشان دهند.

-اگر پنجه و انگشت های پهن دارید کفش پنجه گرد مناسب ترین مورد برای شماست اگر این نوع کفش ها را دوست ندارید به خاطر داشته باشید که به بهترین شکل ممکن پای تان را کوچکتر از حد معمول نشان می دهند.




























































ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار